Menu

niedziela, 15 marca 2015

Oceniamy Artbooki! [2]

Cześć!
Wczoraj miałam napisać trzy posty, ale nie dałam rady, więc dzisiaj napiszę więcej.
Dzisiaj drugi post z ocenianiem Artbooków!
Zgłosiło się kilka osób, trochę w komentarzach, trochę na MSP.
Wybrałam 3 Artbooki. Życzę miłego czytania :)

"Prawdziwa Miłość"
Pomysłowość: Pomysł bardzo dobry! Jest to taka opowieść o Prawdziwej Miłości.
Takie romantyczne (xd). Podoba mi się. 10/10
Estetyka:  Troszeczkę niektóre elementy wystają ;/.9/10
Wykonanie: Wszystko ładnie wyszło! Mi ten Artbook bardzo się podoba, a wam?
10/10

Nowa opcja


Pomysłowość: Jest to Artbook z pomysłem na nową opcje na MovieStarPlanet.
Jest dosyć dużo takich Artbooków z pomysłami na nowe opcje. 8/10
Estetyka: Tutaj mi się podoba. Na jednej części jest wszystko wyjaśnione, a na drugiej pokazana jest opcja. 10/10
Wykonanie:  Wszystko jest ładnie. 10/10

Kolor Włosów
 Pomysłowość:  Widziałam dużo takich Artbooków. 8/10
Estetyka: Tutaj jest bardzo ładnie. Napisy kolorów są w tym samym kolorze co kolor włosów. Ogólnie mi się podoba. 10/10
Wykonanie: Wszystko ładnie wygląda, tylko MovieStar mogłyby wykonywać jakieś animacje ;)
9/10

To już wszystkie Artbooki, które chciałam ocenić w tym poście. Myślę, że nikt się nie obraził czy coś (?). Swoje nicki i nazwy Artbooków piszcie w komentarzach, a ja mogę je ocenić w kolejnym poście.
Dziękuje za przeczytanie do końca ♥

Pozdrawiam,
~Lyene

7 komentarzy:

  1. Ocenisz mój art "Pixi Star" z konta Niki$Roxi ? Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem skąd ten pierwszy art jest.
    W internecie jest taka historia wlaśnie o tej miłości.
    Czytałam ją ostatnio :)
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział
    Pozdrawiam
    Oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam mojego artbooka "Świat Słodyczy".
    Łatwo go znajdziesz, bo ma prawie 20 tyś love it XD
    Można zgłaszać się drugi raz?
    Proszę - w późniejszych częściach chciałbym zgłosić swój drugi artbook ^^
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy art jest zbawiony z komixxy.pl. Ale pomysłowość, no super. -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, oceń mojego artbooka " Skarbnica śmiechu ".
    Jestem Pauli2k



    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)