Menu

sobota, 14 marca 2015

Oceniamy Artbooki! [1]

Cześć kochani!
Na dzisiaj przygotowałam 3 posty, a jednym z nich będzie właśnie Ocena Artbooków. 
Resztę postów postaram się napisać do godziny 20.
No to zaczynamy!

Z zakładki "artbooki" wybiorę kilka Artbooków, które ocenie.

Dziennik!
Artbook o książce "Zniszcz Ten Dziennik". Jakby co to taka książka, którą się niszczy w kreatywny sposób.
Pomysłowość: Pomysł na artbooka nawet dobry, ale na MSP takich artbooków jest pełno. 9/10
Estetyczność: Wszystko jest bardzo ładnie "poukładane", rozmieszczone. 10.10
Wykonanie: Razem wszystko ładnie się prezentuje. Dam tutaj 10/10.
Wszystkie zdobyte punkty: 29

Naładuj telefon
Pomysłowość: Pomysł jest dobry, tylko, że już jest dużo takich Artbooków. 8/10
Estetyczność:  Elementy są ładnie rozmieszczone. Ja bym dodała jakąś czcionkę lub kolor, ale jest dobrze. 10/10
Wykonanie: Jest ładnie. Jedynie trochę mi nie pasuje brak czcionki. 9/10
Wszystkie zdobyte punkty: 27

Uważaj na internet!
Popieram takie Artbooki. Nigdy nic nie wiadomo.
Czas na ocenę.
Pomysłowość: Genialnie! Nie widziałam jeszcze takiego Artbooka. 10/10
Estetyczność: Bardzo ładnie to wygląda. Może troszkę dużo napisów,ale mi się podoba, a wam? 10/10
Wykonanie: Bardzo fajnie. Jest dodana muzyka i ta rozmowa na środku... Ogólnie jest ładnie.
Jest  dużo do czytania. 9/10
Wszystkie zdobyte punkty: 29
To już wszystkie Artbooki, które chciałam dzisiaj ocenić. Jeśli chcesz abym oceniła twój Artbook wystarczy napisać swój nick w komentarzu i nazwę Artbooka lub napisać do mnie na MSP: Lyene.
Myślę, że takie posty się wam spodobają.
Dziękuję za przeczytanie do końca!

Pozdrawiam,
~Lyene

7 komentarzy:

  1. Mój nick oliwiazawadzka123. Myśle ze artbook możesz sama wybrać bo ja ie jestem pewna jaki dać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MÓJ NICK: 1szymon102
    ARTBOOK: *-*

    ;***
    Fajny post ;***

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenisz mój art pt. ,, Zapraszam na blXXoga''

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post.
    Czy ocenisz mój artbook?
    Nick : Dominoc6
    Art : Prawdziwa miłość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy art to art mojej kol PinkiMiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, oceń mojego artbooka " Skarbnica śmiechu "
    Na MSP jestem Pauli2k



    xD

    (nick bez xD)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)