Menu

środa, 18 marca 2015

Obowiązki, szkoła

Witajcie! ;3
Piszę ten post ostatnimi siły, mam lekcje jutro szkoła. W piątek mam giełdę talentów. Muszę ćwiczyć układ taneczny, znaleźć strój, przygotować się. Do tego przed chwilą odrobiłam lekcje i napisałam 4 strony A4 o zabytkach Krakowa. Uffff. Jest ciężko, nie mogę znaleźć minutki na bloga. Do tego nie mam pomysłów, proszę podawajcie je na dole. Jestem wykończona, zawalona książkami. Czeka mnie lektura i nauczenie się "Piechoty". Do tego 2 sprawdziany i 1 kartkówka. Pięknie! Chyba nie będę spała do północy! Mam tyle do zrobienia. Wybaczcie, posta normalnego dzisiaj nie będzie, może inne redaktorki coś napiszą, to będziecie mieli co czytać. Pozdrawiam, i jeszcze raz przeprasza. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli.
Czeka mnie jeszcze sporo pracy, życzcie mi powodzenia. Kocham was, jesteście najlepsi, nie zapominajcie o tym !

3 komentarze:

  1. KTOŚ CIĘ ZMUSZA DO BYCIA NA TYM BLOGU!?
    NO KU*WA!!!
    Nie masz czasu to odejdź...
    Kogoś pomysły chcesz wykorzystywać.
    Niedawno było o "ściąganiu"...
    TO BLOG O MSP, A NIE O TWYM NUDNYM ŻYCIU *-*

    ~1szymon102 (to chyba komentarz?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci coś nie pasuje, to nara. Nikt cie tu nie trzyma..

      Usuń
    2. Nie rozbawiaj mnie! NIE PASI COS???! Nie czytaj tego bloga :-) i sie odwal!!!! Masz jakies pretensje, jak nie napisze zadnego posta i nie napisze " wyjasnien czemu nie pisala" pretesje, jezeli napisze czemu nie pisala PRETENSJE!!! OGARNIJ SIE ONA JEST SWIETNA A TY JESTES ( szkoda gadac) I lepszych postow bys nie pisal :-) twoj blog ma pewnie 3 wejscia i tylko jej zazdroscisz!!!! Soory za blledy ale posze na tel


      ~Paulina:) ;**

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)