Menu

niedziela, 8 marca 2015

Nowy lvl + przepraszam + podszywki?!

Cześć!
O jeju, dawno tu nie pisałam. Tak, nauka, lektura, wszystko, tylko nie blog. Przepraszam. Po pierwsze chciałam podziękować wszystkim moim znajomym, którzy pomogli mi zdobyć 26 lvl. Najbardziej chyba jednak byłam zaskoczona, ponieważ gdy włączyłam BOOSTERA dostałam od Carlay <3 aż trzy Specjalne Pozdrowienia. Naprawdę dziękuję!  Teraz do kolejnego tylko 900 tysięcy  xd.
 

Drugą sprawą jest to, że może..pamiętacie konkurs o Pozdra? Tak, chodzi mi o to, że jeszcze nie rozdałam nagród. Zrobię to do końca tego tygodnia czyli do 15 marca. Czemu nie wcześniej? Rzadko co wchodziłam na MSP i nie dałam tych wszystkich prezentów, ale obiecują, że skończę w niedzielę. Obiecuję. Chyba z takich ogólnych informacji to tyle. Teraz chciałam napisać coś dziwnego. W piątek? Tak. Napisała do mnie jakaś dziewczyna. Normalnie pisałyśmy, a ona nagle do mnie czy wiem, że ona pisze na blogu Nat. To ja jej się zapytałam jak się nazywa, a ona odpowiedziała, że TheFlorence. Rozwaliło mnie, poważnie. Żeby się podszywać..Hmm w sumie nie obchodzi mnie to za bardzo, ale cóż. Dałabym zdjęcie , ale loginu nie pamiętam, a ona mnie zablokowała, bo napisałam, że ją zgłoszę za podszywanie się. Takie osoby chyba naprawdę potrzebują lekarza. Nie rozumiem, że ona się nie zorientowała, że pisze ze mną? TheFlorence? Nie wiem. W każdym razie na pewno daleko nie zajdzie.
 
Logo zostało zrobione przez moją kuzynkę :)
PS Następny post będzie dłuższy! :)
~TheFlorence

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha właśnie zauważyłam :D Zmienię ;)

      Usuń
  2. Mogę prezenta? B)
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanki chcecie ZA DARMO VIPA ? Tutaj rozdają:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego levela. :)
    ~StealForMyHeaven

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ superka blog i fajny post ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)