Menu

sobota, 7 marca 2015

Nowy konkurs na MSP - Emo Dreamers

Cześć!
Na początku chciałam przeprosić za brak postów z mojej strony w czwartek i wczoraj.
Obowiązki domowe mi nie pozwoliły ;/.

W tym poście chciałabym wam opisać nowy konkurs, który doszedł na MovieStarPlanet.
Nazywa się Emo Dreamers.
Ja nie za bardzo lubię "Emo".
Na co dzień bardziej ubieram się na kolorowo.

Ciuchy, które doszły:


Nowe rzeczy, które doszły:
Jak zwykle doszła jedna strona rzeczy.

Najnowsze animacje:
Emowe (nie wiem jak to się pisze) animacje. Nawet fajne i dosyć tanie.
Cały konkurs jest udany. Nie ma drogich ubrań, rzeczy i animacji.
Mnie konkurs się nie podoba. W komentarzach piszcie, czy wam nowy konkurs się podoba.

To już wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Mi się tam podoba bardzo lubię emo ale na MSP a w Realu nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nawet podoba,ale ubrania doszły suuper !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo, nie lubię emo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest ok, nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię emo w rly i na MSP

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się konkurs podoba jest spk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten koneq podoba;) jak kto woli

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)