Menu

poniedziałek, 9 marca 2015

Nowa zmiana!

Cześć!
Logując się dzisiaj na MSP zauważyłam nową zmianę!
MovieStar, która na początku gry dawała prezenty teraz zaprasza nas do znajomych i daje kolejne prezenty.
W prezentach był namiot i 200 SC.

Ta zmiana pochodzi z tureckiego MSP. Na tym blogu był już o tym post.

Profil Pixi Star:

Bardzo ładny wygląd profilu u góry. Szkoda, że w profilach normalnych MovieStars się nie zmienił.
Pixi Star stworzyła jeszcze Artbook:
Powiem, że jest nawet ładny. Jej Artbook ma 5623 love it i 2870 komentarzy.

Dla Pixi Star można zrobić look.
Moja stylizacja z jej ciuchów:
Wiem, że brzydkie. Ma trochę mało ubrań, ale za to większość z nich to unikaty.

Moim zdaniem zmiana jest fajna. Piszcie w komentarzach czy wam się podoba.
Czekam na komentarze :3

Pozdrawiam,
~Lyene

6 komentarzy:

  1. Fajny post 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że ciuchy też wprowadza te z tureckiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, tak się zdziwiłam dzisiaj jak weszłam wieczorem się zrelaksować, i pooglądać coś na YT. A tutaj mi jakaś Pixi ... Podejrzane że 200 sc. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam! :) Bałam się a się okazuje że każdy tak ma! Thx

    OdpowiedzUsuń
  5. Lyene look spoko ale to jest bez sensu zeby zapraszać do znajomych tą dziewczyne .
    Szczerze wole 4 prezenty niż ją w znaj.
    Pees : Operatorzy przesadzili
    pa czekam na kom
    by: motylek7000

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)