Menu

sobota, 14 marca 2015

Moje początki..

Cześć!
Wiele osób chciało się dowiedzieć jak zaczęłam na MovieStarPlanet. To jest dość długa historia, ale cóż, może zacznę? :)
Zaczęło się w trzeciej klasie. Któregoś dnia do domu zaprosiła mnie moja najlepsza przyjaciółka Zuzia. Kiedy oglądałyśmy jakieś filmy wyskoczyła nam reklama z zaproszeniem do grania. Zainteresowało mnie to, Zuzię też. Postanowiłyśmy, że klikniemy obrazek i zobaczymy na czym to polega. Jak weszłyśmy założyłyśmy wspólne konto. Nie wiem czy ono dalej istnieje. W ogóle nie pamiętam nazwy. W sumie nie trwało to długo. Pograłyśmy sobie tylko z miesiąc i się skończyło. Nuda, za dużo czasu wtedy poświęcałyśmy na tą grę. Po jakimś czasie znowu się zaczęło. Miałam użytkownika o nazwie ( boję się podać, wyjaśnienia? już. ). Czemu się boję? Chodzi o to, że po pół roku grania ukradli mi je. Miałam 16 lvl, kilka razy członkostwo VIP na tydzień. W chwili obecnej wiem kto to był, ale cóż. Po tej sytuacji załamałam się bardzo. Nie grałam chyba rok ? Lub krócej..W tym czasie moją koleżankę zaczęła ta gra interesować. W sumie to ona namówiła mnie do założenia konta TheFlorence. Pomogła mi w tym, lvl, zdobywaniu ubrań, sc. Potem kolejne kradzieże. Paulinię zablokowano na zawsze :/

 

Właśnie wtedy ją przegoniłam, poznałam dużo osób na MSP. Do teraz mam z nimi kontakt. I tu kolejna przerwa? Tak. Mianowicie skończył mi się VIP, którego miałam trzy miesiące. Długo to trwało, ale się skończyło. Przez okres wakacji miałam więcej ważniejszych spraw Dużo tych przerw. Jak minęły wakacje na pocztę dostawalam zaproszenia od moderatorów zebym wróciła. ( ale o nas dbają ;c ). Pomyślałam ze jak wejde to od razu wyjde, ale tak i się nie stało. Bardzo szybko załapałam znowu o co chodzi i już tak zostalo. Od tamtej pory miałam bardzo dużo vipow, kolejne nowe znajomości i wiele innych miłych rzeczy. Teraz chyba nie umiałabym przestać. Pamietam ze czasami miałam wręcz ochote usunąć konto, ale zatrzymaliscie mnie, naprawde bardzo wam za to dziękuje :)
Wydaje mi się ze to koniec tej całej historii, opowiadania. Mam nadzieje ze ta opowieść choć trochę was zaciekawila :)
Myslalam nad serią. Jaką? Chodzi mi o to, ze pod moimi postami piszecie temat na posta
( powtórzenie XD )a ja będę wybierała jeden z nich i go pisała. Znajdą tam się wtedy informacje takie jak: osoba, która wymyśliła wpis, jedno polecenie czegoś np. looku, filmu, bloga, i taki bonus-wylosowana osoba dostanie prezent z listy zyczeń!
Mam nadzieje ze mój pomysł spodoba się wam i będziecie pisać swoje pomysły :)
Do następnego posta, TheFlorence.
PS Dziękuje Nat za tą szansę! I przepraszam za wszelkie błędy , piszę z telefonu.


5 komentarzy:

  1. Nie wiem... Może spróbowałabyś zrobić biografię jakiegoś sławnego użytkownika np. Lukasx2 .
    martina19876

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już "sławni użytkownicy" przejedli. Może sprawdź biografię hackera i napisz, co tam znalazłaś?
      No bo co Ci szkodzi?
      Chyba Cię nie zhackuje?
      Sama biografia chyba nie, ale hacker...
      Chociaż, bo ja wiem?
      Pauli2k
      #bez #pozdrowień #do #cb #przyszłam #zła #ja

      Usuń
  2. Przeprowadź wywiad z... hackerem!
    Znasz mój nick, prawda?
    Jeżeli nie - jestem Pauli2k




    xD


    (Nick bez xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo jeśli nie dasz rady przeprowadzić wywiadu z hackerem, to gdybyś miała zostać hackerem (wcale Cię do tego nie namawiam!) to jak byś się ubrała? Stwórz do tego odpowiedniego looka. I napisz, jak by to Twoje hackerskie konto się nazywało!
    Jeśli to czytasz, napisz czy się spodobało!
    Pauli2k
    Tym razem bez pozdrowień, sory

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee co ja o tych hackerach tak gadam?! XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)