Menu

niedziela, 15 marca 2015

Mój dzień + spotkanie na TC (juz niebawem)

Cześć!
Dzisiaj miałam pobudkę o 9 rano, bo oczywiście hałas z pokoju robiony przez grę siostry nie dawał mi spokoju. Ciągle w to gra, masakra jakas. 
Ogolnie miałam dzis jechać do Lubina (nie Lublina) na zakupy, czekałam na to cały tydzien, a wiecie co?....
Okazalo sie, ze w niedziele jest ta galeria w Lubinie ZAMKNIĘTA.
Moje rozczarowanie trwa do teraz, ponieważ wręcz nienawidzę niedzieli. 
Dlaczego?
Ponieważ ciagle musze myślec o tym, że jutro poniedziałek, że jutro szkoła, że jutro kartkówka, zadanie domowe....
Zawsze musze cos w ten dzien porobić fajnego i rozrywkowego.
W związku z tym, ze nie jedziemy do Lubina możliwe ze pojade do Wrocławia lub do innej galerii. 
Jeśli nie to bede oglądac kolejne horrory na DVD, ale nie ukrywam - będę troszkę zawiedziona ;-;
Zresztą, juz jestem.
Wczoraj oglądałam horror pt. "Evil Death", czyli "Martwe Zło".
Polecam Wam ten film, jest bardzo straszny (jak dla mnie), obrzydliwy i zaskakujący. Powiem tylko tyle, że jest on o demonach (jest paranormalny), ale jest naprawdę, bardzo straszny i ciekawy, 
Zobaczcie sobie moze gdzies zwiastuny w internecie, możecie pobrać z Tourentów (wybaczcie, jeśli zle napisałam, ale nie wiem jak się to pisze).

Hmm...
Cóż tu dodać, no nic.
Zastanawiam sie jeszcze nad tym Yt, ale wątpię w to, zeby to wypaliło.

Jeszcze chciałabym powiedzieć, ze organizuje niedługo spotkanie z czytelnikami, czyli spotkanie na Tinychat. Wiele osob mnie o to prosiło, wiec postanawiłam cos zorganizować.

Piszcie w komentarzu kto by ewentualnie był tak wieczorem jakoś, a w jaki dzien to jeszcze powiem. 

Oczywiście jak zawsze będę na kamerze. Was tez zapraszam, zawsze jest wesoło ;)
Ale atmosfera juz zależy od Was, bo czasami naprawdę idzie sie uśmiać. 

Dzis robie sobie kolejny seans filmowy (oczywiście horror obowiązkowo), moze cos polecacie?
Większość horrorów juz widziałam, bo to moj ulubiony gatunek filmów.
Kocham je.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat


7 komentarzy:

  1. Ja polecam horror "Anioł śmierci" ( z 2015 na cda jest ) byłam na nim w kinie i jest naprawdę świetny, ale nie za starszny. ;)
    Masz tu streszczenie filmu:
    Anglia, rok 1941. Młoda nauczycielka Ewa ewakuuje grupę sierot z bombardowanego Londynu. Zatrzymują się z dala od miasta w opuszczonym od lat, odciętym od lądu domu na Węgorzowych Moczarach. W tym tajemniczym miejscu jej podopieczni zaczynają się dziwnie zachowywać. Ewa instynktownie wyczuwa obecność mrocznej siły, z którą sama nie jest w stanie walczyć. Prosi o pomoc Harrego – wojskowego pilota, stacjonującego w mieście. Mieszkające w domu zło jest bardziej przerażające niż koszmar bombardowanego Londynu. Aby ocalić dzieci, obydwoje będą musieli zmierzyć się z własnymi demonami i... Aniołem Śmierci.
    ~Jula5341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Dziękuję za odpowiedz. Film kojarzę, więc postaram się zobaczyć zwiastun, może nie widziałam, więc chętnie obejrzę.

      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  2. Ja bd na TC, musze Cie zobaczyc ! Polecam Ci filmy "ludzka stonoga" (nie oglądaj jeśli masz słabe nerwy", Anabelle (jest mega), Egzorcyzmy Emily Rose ( mega straszne ), Obecność, Paranormal Activity. Obejrzyj zwiastuny :* Ja osobiście wielbię te filmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę na TC :3
    A filmy to Mama, Obecność, Piła 1, 2, 3, 4 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :D
      A co do filmów to juz tez oglądałam :D

      Usuń
    2. A może "Martwe Córki" z 2007 roku ;D
      Albo na youtube "Straszne krzesło" xD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)