Menu

wtorek, 31 marca 2015

Miley Cyrus - Wersja MovieStarPlanet

Hej!
Na początku chcę powiedzieć, że tak strasznie mnie boli gardło, że aż prawie nie mogę mówić D:
Chciałam się spytać czy wiecie co to może być i czy macie jakieś porady na to? Masakra ;/
Wracajmy do tematu posta.
Dzisiejszym postem będzie odwzorowywanie gwiazd. W tym poście Miley Cyrus.
Jej zdjęcie:
Wybrałam te zdjęcie sprzed tej jej przemiany. Uważam, że wtedy wyglądała o wiele ładniej.
Teraz odwzoruje  jej strój na MovieStarPlanet.
Nie jest jakoś idealnie. Chyba moja wersja ma dosyć podobne ciuchy jak ta wyżej. Jedyne co mi nie pasuje w mojej wersji to włosy i buty. Włosy nie są podobne. Nie wiem czy na MSP są identyczne, brałam te, które dosyć pasują. Buty - Myślę, że kolor jest za ciemny.
W całości są 3 rzeczy. Look kosztuje 1550 SC - nie jest bardzo drogo.
W sprawie serii to już wszystko.

W komentarzach piszcie pomysły na posty, bo nie wiem co byście chcieli czytać.
Jeju, mój głos dziwnie brzmi ;/

Pozdrawiam,
~Lyene

7 komentarzy:

  1. To angina. Tez tak mialam. Bolalo mnie gardlo jak cho##, ssalam jakie stabletki ale to nie pomaga. Radze Ci isc do lekarza, ja poszlam i dal mi antybiotyk, ppmoglo po jednym dniu. Bardzo dobrze ja odwzorowalas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grejt post ljiene xd (specjalnie napisane jak co xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm ... Na gardło polecam zrobić mleko z miodem i masłem. Wtedy gardło nie będzie cie aż tak strasznie boleć, ale jak powiedziała Karolina - lepiej idź do lekarza. Jeżeli masz chrypę to też mleko z miodem i masłem. Mi to pomogło :3

    Olka, olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie widziałam Miley Cyrus przed przemianą. Nie wiedziałam, że była taka ładna! Tetaz to zupełnie "inna" osoba. :((
    Jakbyś nie napisała, że to ona, ja bym jej chyba nie poznała. :( A co do looka, to wg mnie jest podobny do tej całej Miley w realu. Włosy nawet spoko wyszły. :)
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet arianator29 kwietnia 2015 21:46

    Spoko buty mi pasują ladnie idź do lekarza to pomoze

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)