Menu

niedziela, 29 marca 2015

Lucelle

Hej!
Na początek przepraszam, że wczoraj nie dodałam posta, ale byłam prawie cały dzień u babci.
Kilka osób prosiło mnie o zrobienie posta o Lucelle. Jest to użytkowniczka MovieStarPlanet. Dużo osób twierdzi, że jest ona dorosłą osobą. Oto jej profil:

Wygląda jak normalna użytkowniczka. A jej biografia wygląda tak:
Z biografii dowiadujemy się, że ma na imię Łucja. O wieku nic nie wiemy. Nie napisała tego.

Lucelle ma też Artbook, pt. Moje prawa. Oto on:
 Z tego Artbooka wynika, że jest ona dorosłą osobą, ale może też udawać.

Na forum było dużo tematów o niej. Niestety  nie mogę ich znaleźć.  Teraz na forum jest pełno wątków o "IĆ SPAĆ".
Co sądzicie o Lucelle?
Pozdrawiam,
~Lyene

16 komentarzy:

  1. 1!
    Idę czytać posta! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, idę czytać posta! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę czyatć posta, i tak wgl to 1!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, ciekawe...
    Post ok, tylko szkoda, że więcej nie wiadomo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, ciekawe...
    Tylko szkoda, że nic więcej nie wiesz :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... Dziwneee xD

    OdpowiedzUsuń
  7. To żart, nie jest dorosła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczestniczę w tym IĆ SPAĆ. Haha, a tyle osób mnie zgłasza, ale beka. xDD
    ~ KtośKtosiowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Idem spać i nigdy nie Fstanę xdd

      Ps. IĆ SPAĆ. :D

      ~Klaudiaa

      Usuń
  9. To napewno nie dorosła...
    Czy Wam też się wydaje, że to jakieś dziecko, które założyło sobie drugie konto?
    Jakby to był dorosły to by nie robił nic, oprócz "monitorowania" swego dziecko.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozmawiałam z nią. Używała języka raczej nie powszechnego dla młodzieży. Hmm...nic mi nie mówiła ile ma lat i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi kochani. Lucelle jest osobą dorosłą. Pisałam z nią dziś i dowiedziałam się że pracuje jako grafik komputerowy i gra na MSP tylko dlatego że wykonuje projekt do pracy. :) Za parę dni nie będzie jej już na MSP ponieważ, kończy projekt. Nic mi nie wiadomo o tym projekcie, lecz skoro pracuje jako grafik komputerowy to zapewne robi pracę na temat grafiki na MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sadze, by byla dorosla. O co chodzi z tym "IC SPAC"? Zrobisz posta? Bo wiesz, ja juz nie whodze na MSP. Sam Smith - Stay with me <33 Slucham sb i nwm czemu napisalam XD
    Serdecznie pozdrawiam :*
    ~Marcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierze! Ona nie jest dorosla! Co za idioci... Zrobie "IĆ SPAĆ" XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)