Menu

niedziela, 15 marca 2015

Looki ZA DARMO!

Cześć!
Wpadłam na pewien pomysł. Pomyslalam, że mogę robic co tydzien (wybranym 3 osobom) look wedle moich pomyslów. Lubię je tworzyć i chętnie bym to robiła, gdyż chyba z całej tej gry tylko to mnie interesuje.
Co trzeba zrobić?
- napisać nick w komentarzu,
- liczbę od 1-20.
To tyle!
Liczby będę losowała na stronach i jeśli np. strona wylosuje liczby:
3, 7, 10
To osoby z tymi numerkami dostaną look zrobiony przeze mnie, pojawi się on w poście i dostaną go ode mnie W PREZENCIE. Czyli dostaniecie go za darmo. 
Pasuje Wam takie cos?
Myslę, ze to nawet fajne.

Jedyne co trzeba, to musicie mi zaufać w kwestii stylu. 
Ale zazwyczaj oceniają moj styl jako bardzo dobry, ponieważ wielokrotnie zostawalam opisywana na blogu Abieski jeśli chodzi o styl i zajmowałam 1 miejsce z "HOT or NOT".
Zajęłam kiedys 1 miejsce na blogu Arli, kiedy trzeba było utworzyć walentynkowy strój.
W ankietach na najlepszy gust często wygrywałam i zostawalam opisywana na rożnych blogach. 
Mam tez duzo pozytywnych wiadomosci, komentarzy i ogolnie jest miło.
Podoba Wam sie pomysł?
Jeśli tak, to juz od jutra moge zacząć robic takie "konkursy".

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat 

54 komentarze:

  1. legginsowa
    nr. 5 ;)
    -Zielony Żółw

    OdpowiedzUsuń
  2. Trixie 33
    Nr.13

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: shannon13
    Numerek: 13. :)
    Tak, pechowy, ale mój.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja997733 nr
    4 .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 5 Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  6. oliwiazawadzka123
    NR. 12
    Pozdrawiam
    oliwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Na swoim blogu jak mam obserwatorów to cały dół się trzęsie (archiwum bloga,awatar blogowy itd). Czy wiesz co mogę zrobić ? Jeśli nie wiesz o co chodzi to możesz zobaczyć na moim blogu nazwa: msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick: ♥♥♥kaja♥♥♥
    Nr. 9 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 19 ;*
    Świetny pomysł.
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
  10. nick: patifromspace
    nr.: 4 (moja szczęśliwa liczba, heh)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer: 11.
    Nick: ! Pixie !
    Świetny pomysł :) ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer: 16
    Nick: PannaJones
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr: 18
    Nick: /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  20. nick:vanessa0$$$
    numer: 17
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ZawszeJakosBedzie


    nr 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Numer : 17
    Nick: love4ever1
    `love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł.
    Przyda się dla osób bez gustu :)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  24. Numer 16
    Login - [PokerFace]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nick : sssspectra
    Numerek: 10

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie było 14, więc proszę 😁
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  27. NR. 4 lub 5 - Nie wiem, który jest zajęty...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  28. NIE BYŁO 15 - ZAJMUJĘ 15 :33
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  29. To nadal aktualne? :C Nick: lukcia321
    Nr. 3, mój szczęśliwy C:
    ~Lukcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się c; kornelia123lol // nr 17

    OdpowiedzUsuń
  31. Nadal aktualne ? :> Nick: My Pand
    nr: 10 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ok to ja się zgłaszam ♥
    mój nick: Pauli2k
    nr: 13

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)