Menu

czwartek, 12 marca 2015

Looki na każdą okazje!

Witam was!
Przepraszam, że wczoraj i przedwczoraj  nie napisałam posta, ale nie znalazłam czasu na bloga.
Zajmuję się też swoim i tak to wyszło.

Tematem posta są...
Looki na każdą okazje!

Więc zaczynajmy!

Strój  do szkoły
Według mnie jest zwykły. Pasuje na wyjście do szkoły.

Strój na imprezę

I jak się podoba? Mi bardzo!

Strój codzienny
Niektórym się nie podoba, niektórym tak. Mi się mega podoba! Dominuje tutaj kolor niebieski.
I jak?

Strój galowy
I jak wyszło? Myślę, że wszystko w połączeniu ładnie wygląda. A wy co sądzicie?

To już wszystkie looki, które chciałam wam pokazać. W komentarzach napiszcie, który look najbardziej wam się spodobał i na jakie okazje mogłyby być looki.
Niestety jutro już stąd odchodzę. Napiszę jeszcze dzisiaj posta, możecie także napisać co najchętniej byście chcieli przeczytać.

Ok, to już na tyle!

Pozdrawiam,
~Lyene

4 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba imprezowy. A co do codziennego to bardzo się "odbija", chyba troszkę za ciemny niebieski dałaś, ale i tak jest ślicznie♥
    PS kiedy posty na twoim blogu??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  3. Galowy śliczny, ale lepiej jakby kokardka była cała czarna ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)