Menu

środa, 4 marca 2015

Look + Loga

Puk, Puk! Kto tam?
Tu ja, Alice917. Przepraszam was z całego serca za nie dodawanie postów przez 2 dni. Chyba sami rozumiecie. Nauka. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli. Ale po krótkiej przerwie wracam. Widzieliście może post Nat? Zostaję do 13 marca! O jeju. Troszkę mi smutno, ponieważ 13 marca mam urodziny, i będę musiała się z wami pożegnać. No cóż. Jutro jadę na wycieczkę. Do Lublina. Więc nie wiem kiedy będzie post. Ale zacznijmy od rzeczy przyjemniejszych czyli od lóg.




















O jeju. Oba loga są cudowne. U loga donaty i Bluedasjing musiałam użyć tych looków. Są przepiękne. A loga również. Bardzo mi się podobają i myślę, że wam też dziewczyny.
BlueDashing: Starałam się zrobić logo nawiązujące do My Little Pony. Na początku chciałam zrobić je z PinkiePie, ale potem zauważyłam, że w looku jest Fluttershy.
donata13: No i co podoba ci się kochana? Na dole dodałam kawałek piosenki z Krainy Lodu. I Have The Power - Mam Tę Moc.

Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta 
A więc stworzyłam dla was look. Oczywiście Nie VIP. Wygląda on tak:
























Nazwałam go My love is cappucino czyli po polsku- Moją miłością jest cappucino. Tu nie chodzi o picie, tylko o kolor. Mam totalną obsesję na temat tego koloru. Jest troszkę jaśniejszy od cappucino ale podobny. Myślę, że jest fajny.  Ale czy jest czy też nie to musicie uznać Wy.
Skład i cena:
























Oho ho! No 2100 złoty. Troszkę przesada. Nie wiem, nie wiem. Opłaca się? Chyba tak.












Więc look składa się z:
- spódniczki
- włosów
- wianka
- koszulki
- butów
Look sam w sobie jest tani. I bardzo ładny. To tyle.
Dziękuję za piękne logo!
Ps: Głosujcie w ankiecie u Abieski w której jestem ja. Ale nie na mnie. Na kogo chcecie. Ja już nie mam niestety szans by wygrać... Link do bloga Abieski: >Klik<
Dziękuje, każdemu kto na mnie głosował. Jesteście wspaniali!






11 komentarzy:

  1. Loga piękne ♡ Jestem na telefonie więc za bardzo nie mg wrzucić nigdzie :( Ale jutro wrzucę na bloga jeśli pozwolisz // donata13

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana , masz szanse i to duże! Twój post był świetny ;))
    -legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje loga są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nieodchodź! To dla mnie ważne bo dla Ciebie tu czytam pościki. Dlaczego chcesz odejsc? Tylko kazdy odejdzie wtedy z blogsika. Prosze zostan dla wszystkich! Kto popiera?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę nieodchodź! To dla mnie ważne bo dla Ciebie tu czytam pościki. Dlaczego chcesz odejsc? Tylko kazdy odejdzie wtedy z blogsika. Prosze zostan dla wszystkich! Kto popiera?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę nieodchodź! To dla mnie ważne bo dla Ciebie tu czytam pościki. Dlaczego chcesz odejsc? Tylko kazdy odejdzie wtedy z blogsika. Prosze zostan dla wszystkich! Kto popiera?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nieodchodź! To dla mnie ważne bo dla Ciebie tu czytam pościki. Dlaczego chcesz odejsc? Tylko kazdy odejdzie wtedy z blogsika. Prosze zostan dla wszystkich! Kto popiera?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko to nie zależy od niej.
      Ona i pozostałe dziewczyny są tu tylko do powrotu Nat.
      Szkoda, bo piszecie wspaniale, ale może jeszcze kiedyś tu popiszecie.
      Mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  8. Do Lublina?
    Jest tam kilka ciekawych miejsc, ale ogólnie to trochę nudno.
    Fajne są renesansowe budynki.

    Czemu się tak wymądrzam? xD
    Bo jestem z okolic i w Lublinie byłam dużo razy. Jakaś godzinka jazdy ode mnie, bo korki są duże.

    Pozdrawiam i życzę miłej wycieczki.
    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HUAA A JA MAM 15 MINUT DROGI ZATKAŁO? XDD

      Usuń
  9. Czekałam tyle na moje logo, ale nic z tego :c ~Zay

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)