Menu

środa, 25 marca 2015

Logos Effects #3

Hej!
Dzisiaj znowu przychodzę do was z logami. Zrobiłam ich parę. Sami ocenicie. Przepraszam, że posty są takie do niczego. Ostatnio nie mam siły a ni ochoty na nic.
Logo zrobiłam dla LanaQ na konkurs. Ona je zapewne widziała. Ja się w nim poprostu zakochałam! I ten jej czandelier...

No. Belgijko było ciężko. Dziękuje, że mogłam zrobić dla ciebie to logo. Według mnie jest boskie. Takie optymistyczne.

Jakby ktoś nie widział to u góry pisze I'm going to library- idę do biblioteki. Chciałaś ten napis i jest. Do tego jest zaklęcie "Wingardium Leviosa. Mi się podoba! Moja Hermiona. 

Logo zrobiła dzisiaj. Pisałaś, że nikt jeszcze Ci nie zrobił loga a więc mam nadzieję, że te przypadnie Ci do gustu.

Natalia, mi się twoje logo również bardzo podoba! Cynamon <3 

 Śliczne oczka. Barco mi się podoba. Jednak napis wygląda jak "Domeia2589"
 Jezus. Co tu robi to SY? Przepraszam! Nie wiem jak mogłam tego nie zauważyć. Ale mam nadzieje, że przymkniesz na to oko.
 Oooo. Kocham! Jedno z moich ulubionych lóg. Zadowolona?
 <3 Oliwcia <3 Ja osobiście jestem oficjalnie zachwycona tym logiem. Jest perfekcyjne! Zakochałam się, naprawdę.
Śliczne! Troszkę sepii, troszkę zieleni. Miód malinka! 

Logo również na konkurs. Mega mi się podoba. Dużo napisów, efektów.

I logo dla jednej z nowych redaktorek! To jedno z moich ulubionych! Wielbię.
A i jeśli loga konkursowe wam się spodobały, i chcecie abym została za nie nagrodzona to możecie głosować na nie w poście Tyny. Oczywiście tylko informuję. Inne loga są również cudne. Dziękuje za każdy głos na mnie.
Przepraszam, że post taki krótki. Zgłaszajcie się po loga. Ale musicie spełnić warunki:
1. Zaprosić mnie na konto AmyeBrook
2. Napisać mi wiadomość na konto powyżej
3. Czekać
Inaczej, logo nie zostanie wykonane. Pofatygujcie się troszke.


17 komentarzy:

  1. wow! Sliczne loga! Każde jest inne i na swój odmienny sposób wyjątkowe! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczne logo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za logo
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za logo ! C: Jest śliczne *u* !
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty dodajesz takie fajne efekty do tych lóg? Typu: przyciemnienie itd. I jak powiększasz postacie w SP? Mogłabyś zrobić o tym poradnik? Bardzo bym był wdzięczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, kocham cię za te logo z Hermioną.
    Wingardium LeviOOOsa, a nie Leviosaa! xD
    Musiałam.
    Cieszę się, że wreszcie na emespe spotkałam Potterhead'kę.
    Wszystkie loga są bajeczne.
    Najbardziej podoba mi się logo dla Domci, hehehhehehe.
    To ten, no.
    Bye, Wizzard! (<Alicjo)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju, dziękuję, jest śliczne :*
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne piękne słodkie boskie niesamowite moje ulubione przepiękne sweetaśne fantastyczne logo bardzo ale to bardzo
    Merci! Jesteś wspaniała te malinki z tyłu wiedziałam że dasz poze gwiazde ale z kąd wiedziałaś że lubie malinki?! O i jestem julia jak chcesz wiedzieć dlaczego sie nazywam belgijka630 to jak miałam wylecieć do belgi to zrobiłam se konto belgijka bo myślałam że będe teraz belgijka ale jestem polka!

    Pozdrówkaaaaaaaaaa

    ~belgia z pod firanki?!

    Nowa ksywka

    ~ król julian poprostu sie upodobniłam do juliana a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobisz logo masz mnie w znaj na alice wrazie czego zaprosze cie na amyebrook mój login to alexandra0123
    pozderki olka

    OdpowiedzUsuń
  10. też zrobisz logo na msp masz mnie w znaj na alice ale i tak cie zaproszę na amyebrook mój login to alexandra0123
    pozderki aleksa

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobisz logo na msp jestem alexandra0123
    pozderki aleks

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie dodajesz napisy? ;oo
    Loga CUDNE <33
    No i proszę o logo...
    Nick - moviepianka
    Napis - jaki chcesz tylko by było tam "Tuna" i "moviepianka".


    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie że zadowlolona :3 Piękne loga *o*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Supper loga! ;)
    Czekam na moje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie loga! Ale tak co do loga nr 4.. dostrzegłam tam pewien błąd. Napis który został umieszczony "do góry nogami" zawiera pewien błąd. WomEn to kobiety, więc jest tam napisane "Jestem silna (? strong to chyba silna, nie? XD) kobiety" WomAn to kobieta :)
    Przepraszam za to ze ci tak wytknęłam, ale po prostu chciałam ci powiedzieć jakbyś miała ochotę się poprawić, czy coś.
    ~Garfild

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)