Menu

sobota, 21 marca 2015

Logos Effects [2] Duużo lóg!

Hej! Tu Alice. Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta, ale od razu po dwunaste poszłam do koleżanki i siedziałam u niej do 20. Przyszłam tak zmachana, że już nic nie pamiętam. Przygotowałam przez ten dzień parę lóg. Zaczynajmy :3
















Moje ulubione! Wszystko mi się bardzo podoba. Logo jest dla Black Girl. Masz świetne animki i looki! Sama jestem pod wrażeniem. Podoba wam się ? :)












Logo z moim look'iem. Jest nie złe. Lecz jakieś wspaniałe też nie jest.


















Slavey! Kocham to logo. Jest cudowne. Tak długo szukałam odpowiedniego tła do Slavey. Karolino, jak podoba Ci się ?















Tak o. Klaudio, wiem, że długo czekałaś na to logo, i nareszcie jest. Jak mi wyszło?












Uuuu. Wielbię! chciałaś logo czarno- różowe. Więc jest! Z cytatem Enjoy Life, Love Living. O ile się nie mylę znaczy to: Cieszę się życiem, kocham życie. Z angielskiego chyba nie jestem taka zła. Cytat i cała reszta... bomba!












Jestem rannym ptaszkiem, zrobiłam te logo o 8.40. Również je kocham. Te zdjęcie z łapkami! Ohh. Uwielbiam. Jak Ci się podoba?

A które logo wam się najbardziej spodobało?! - Piszcie w komentarzach! Ja się z wami żegnam, oraz oświadczam, że znowuż możecie się zgłaszać po loga, tylko zapraszajcie mnie na konto AmyeBrook. ( bez kropeczki ) To by było na tyle! Pozdrawiam.
Alice in Wonderland
PS: Założyłam fandom, od dzisiaj możecie być AIW.
A=Alice
I=In
W=Wonderland
PS2: Dzisiaj minęło 30 dni odkąd tu napisałam pierwszy post! A myślałam, że ze 2 miesiące. I jest to już mój 44 post!

23 komentarze:

  1. Śliczne są te loga, mi najbardziej podoba się ostatnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne loga..., z resztą tak jak zawsze :) Najbardziej podoba mi się to Twoje. nie wiem, jakieś takie fajne *-* ~ K. Vega

    PS: Ja jestem #AIW ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę poprosić o drugie logo? ;D
    Tak mi się spodobało tam te ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze najlepsze... takie "COOL" :)
    *-* *-* *-*
    Na jakim programie je robisz? *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh. Pierw sumo paint, potem jakieś detale poprawiam w paincie, potem dochodzi pizap, czasami photo scape :))

      Usuń
  5. Loga ślicznie wyszły! Czy mogę prosić o logo?
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  6. Loga ślicznie wyszły! Czy mogę prosić o logo?
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne loga, czy mogę prosić o logo?
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz bardzo ładne loga, ale bez obrysu. Z obrysem byłyby ładniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było gdybyś dawała obrys i czcionki nie z Pizapa. Na Pizapie są brzydkie czcionki :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą milordzie.

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka

      Usuń
  10. Najbardzej podoba mi się 5 C; Czy mogłabym prosić o logo ? :) Na MSP jestem Domcia2589. ( bez kropki ) Pozdrawiam ;)
    ~Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się 5 c: Czy mogłabym prosić o logo ? Na msp jestem Domcia2589
    ~Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka też moge loczko?
    Pozdrawiam
    Belgia z pod firanki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłabyś mi logo? hello to ja1305 PS: Ślicznee loga <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłabył mi logo? hello to ja1305 PS: Śliczne loga, pierwsze naj. ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabyś zrobić mi logo?
    Login: Arwey
    Tworzysz śliczne loga. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne loga zrobisz mi na msp masz mnie w znaj jestem alexandra0123
      dała byś jakiś cytat na logo i nazwe
      pozderki olka <3

      Usuń
    2. zrobisz logo na msp masz mnie w znaj na alicecna logo mogła byś wstawić cytat na logo i nazwe
      pozderki olka <3
      ps. świetny post tak jak zawsze ;-)

      Usuń
    3. zrobisz logo na msp masz mnie w znaj na koncie alice mój login to alexandra0123 świetny post pozderki :3

      Usuń
  16. zrobisz logo na msp masz mnie w znaj na alice mój login to alexandra0123
    pozderki loka ps. świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobisz logo alexandra 0123 masz mnie w znaj na koncie alice
    pozderki olka
    spoko post

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)