Menu

niedziela, 15 marca 2015

Logos Effects [1] Martinella end Selenne

Aloha cukiereczki !
Ostatnio zauważyłam, że mało osób chce ode mnie loga. A wiecie, jak ja je uwielbiam robić. Pomyślałam sobie, że może nie są tak profesjonalne. Wczoraj, siedziałam półtorej godziny w sumo paincie. Ostatecznie go okiełznałam, i znam wszystkie efekty na pamięć. Dlatego zrobiłam loga z większą ilością efektów. Ponieważ tamte loga, nie zbyt mi przypadły do gustu, usuwam serię "LOGA" i pojawia się seria "Logos Effects" Będzie dużo efektów, dużo lóg, dużo wszystkiego! Zrobiłam ich trzy. Jak mówiłam w poprzednich postach, należy po loga zgłaszać się do mnie/ pisać na konto AmyeBrook. Ponieważ na swoim oficjalnym użytkowniku mam limit znajomych. Dzisiaj zgłosiły się dwie osoby. Ale zrobiłam trzy loga, bo zrobiłam jedno dla Czarnej Zuellas, niestety nie mogę wam go pokazać. Pokażę je dopiero 21 marca. I oficjalnie uznaję je za moje najlepsze logo. Zacznijmy, może co? - Już nie mogę się doczekać.
M a r t i l n e l l a LOGO
Ohhh, kocham je. Dużo jest tu efektów. Cień, gradient z fazą, kontrast, rozjaśnianie, przyciemnianie, obrys, przeźroczystość. Loga mi się podoba, teraz wszystkie "tła" biorę z tumblr'a. Mi się podoba. Jest słodkie, niebieskie. Dziękuje, za zgłoszenie.

Slenne LOGO
Romantyczne. Bardzo mi się podoba ta przeźroczysta para. Trzymają się za ręce. Romantycznie (xd) Gdy wpisałam w grafice "Grey Tumblr" Zgadnijcie co mi wyskoczyło! Aktor z " 50 twarzy greya " Chyba każdy słyszał o tym filmie. Myślę, że Ci się spodoba. 
Tym logiem kończymy ten bardzo krótki post. Zgłaszajcie się po loga. A jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie więcej, po raz trzeci zapraszam na mojego bloga: http://chill-in-heart.blogspot.com/ Komentujcie obserwujcie!
( kto zrobiłby mi logo? - byłabym wdzięczna )




12 komentarzy:

  1. Dzięki za logo tylko źle napisała mój login. Pisze się Selenne. Jeszcze raz dzięki za logo. Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za logo tylko źle napisała mój login. Pisze się Selenne. Jeszcze raz dzięki za logo. Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz mogę Ci zrobić logo :)
    ~ WDanni

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, świetne logo :) -M a r t i n e l l a

    OdpowiedzUsuń
  5. Moge logo? :p
    nick: musa12121234
    Zrób jak chcesz.

    Świetny post, piękne loga.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super loga!
    Zrób jakiś z pawimi piórami *-*
    Taki boom. *-*

    ~1szymon102 (ciągle i wciąż)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę Ci zrobić logo, tylko podaj e-mail :).
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym wdzięczna - Alice917naMSP@gmail.com

      Usuń
  8. CUDNE LOGA ♥
    Szczególnie to drugie.
    Świetne. <3

    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam logo . Na msp sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam Ci logo i wysłałam na mejla. Nie podoba Ci się? :(
    ~Zuzia
    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)