Menu

niedziela, 8 marca 2015

Loga + Blogi + Turcja

Witam!
Zauważyliście już ten tytuł? Zajmiemy się dzisiaj trzema rzeczami! Zacznijmy od lóg! Zrobiłam ich pięć ! Pierwsze dwa loga dla :
Zaylie 













Kochana, za to, że tyle czekałaś na swoje logo zrobiłam Ci nie jedno, lecz dwa. Które jest twoim zdaniem lepsze? Przepraszam, i jeszcze raz pozdrawiam!

dominoc6

Instagramowe logo. Mi się mega podoba. Ale napisz czy Ci też, jeżeli nie, zrobię Ci drugie.

Adrianna2005

Było trudno, nie powiem. Mimo to mi się podoba. Jest takie zwyczajne. Podoba Ci się?

Alexandra0123
Najlepsze z tych moich pięciu lóg. Bardzo mi się podoba! A Tobie? Pozdrawiam Olu.
Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta

Moja dobra przyjaciółka, która ma wspaniałego bloga, powiedziała mi o czymś bardzo dziwnym. Chodzi o to, że na Tureckim (nie mam pojęcia czy dobrze odmieniam) MSP, na początku gry są ubrania! Ale ładne ubrani! I to NIE VIP może wybrać sobie bluzkę dla VIP! 
video

Odrazu, gdy Emi mi o tym powiedziała, to sprawdziłam i okazało się, że to prawda. Natychmiast założyłam konto!
Możecie mnie zapraszać, nazywam się CamilaCarmel. (spójrzcie na mój strój, nie jestem Vip)
Ale to nie wszystko! Widzicie postać niżej? To ona zaprasza nas, do znajomych. 

Bardzo ładny profil, podoba mi się! Pixi Star. Ma najlepszego przyjaciela. Fajny dodatek! Tylko czemu u nas tego nie ma? Polacy, zebrali się u niej w pokoju i rozmawiali. Spotkałam tam 7 Polaków.






To tyle z tego tematu. Ale poczekajcie, zostańcie do końca. Potem zobaczycie zmiany. Ja serdecznie zapraszam na bloga Emi, gdzie dowiecie się więcej: >Klik<
Trzecia część posta Trzecia część posta Trzecia część posta Trzecia część posta
Bardzo dużo osób prosi mnie o plecenie bloga! To nie jest żadne promowanie, i polecam tylko te blogi które mi się podobją. Wpadnijcie do blogów niżej:

Blog Emi: Link Jak wspominałam wcześniej, blog jest boski! Tu dowiecie się więcej na temat Tureckiego MSP. Tylko zostawcie tu po sobie ślad i zostawcie komentarz. Proszę! Było by jej bardzo miło! W końcu każdy lubi komentarze. Kto wie, może i ona poleci kiedyś waszego bloga!

Blog Karoliny: Link Jeśli lubicie, przepiękne, wzruszające opowiadania musicie tu wejść i zostawić komentarz. Najbardziej podoba mi się odpowiadanie: Sms z nieba. 
Blog Abieski: Link Doszła tu nowa redaktorka Tyna i inni. Ja kocham tego bloga. Znam parę osób. Zapraszam!
Blog KisieleeeQ:  Link Blog jest mega! Ostatnio odeszłam miła redaktorka :c Bardzo go lubię. Wpadnijcie. 
Blog Emily: Link Nie liubię tego bloga! Gdy patrzę się na to karmelowe tło, jestem głodna! Żartuję, kocham go! 

To tyle, z blogów. Piszcie na dole swoje blogi. Nie tylko o MSP. 
Informacje Parafialne:
Blogi- Piszcie w komentarzach swoje blogi, i wpadnijcie do blogów wyżej.
Loga- Nie biorę pod uwagę zgłoszeń z innych postów. Zrobię loga tym którzy zgłoszą się na dole! 



19 komentarzy:

  1. Poleć mój! Link http://szalonemspimy.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, a drugie logo i to z Instagramem - BOSKIE! ♥
    A co do Tureckiego MSP - ta zmiana mi się nie podoba. Każdy może zakładać sobie monstrualne ilości kont, na początku ładne ubrania zakładać, czekać do 6 lvl i przesłać na główne konto. A, i mam prośbę. Taką MEEEEGAAAA. Mogłabyś polecić mojego bloga o Transformice? Dopiero go założyłam, a chciałam bym dla kogoś pisać. Nawet dla małej grupki osób. c; I prawie linku zapomniałam.: newsy-i-newsiki-z-tfm.blogspot.com
    Z góry dziękuję,
    ~ Mietoffa ~ (Dawniej Kiciaaa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz czas, możesz zrobić mi logo ;)
    Robisz super loga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleć: cynia3-i-kokosowe-msp.blogspot.com
    Oraz nie o msp
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dolinaopowiadan.blogspot.com ;( ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie mogę! Jest piękne! Ohh <3 Dziękuję *♡*

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecisz mój blog ? msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne loga !
    Zrobiłabyśm mi?
    Mój nick to Nikrasjaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blog; movie-star-pedia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;3 To ja, yabi1. Mogłabyś mi zrobić drugie logo? Tamto było fajne, ale mogę prosić jeszcze jedno? I mam prośbe, żeby na tym właśnie logu była chociaż jedna przeźroczysta MS, spoko? ~ Katherina Vega

    OdpowiedzUsuń
  11. Zglaszam się do loga i poproszę podpis Bogini JulitQa. Wez moja postac z msp, nick ; Sandra 9879 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nowe zmiany są już na polskim MSP. ;o; Z jednej strony to fajnie, że są też na polskim, ale z drugiej strony niesprawiedliwe..
    ~StealForMyHeaven

    OdpowiedzUsuń
  13. A tu belgia westchną seler
    .... Falne loga*-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za te piękne loga! Każde jest piękne, Alice masz wielki talent zazdroszczę :33
    ~Zaylie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoje loga! Alice masz #talent. Dziękuje poświęciłaś czas dla mnie dziękuję!~Zaylie

    OdpowiedzUsuń
  16. a na jednym dodali szkoły na norge chyba

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)