Menu

wtorek, 17 marca 2015

Lady Gaga - MovieStarPlanet

Cześć!
Dziś postanowiłam odwzorować Lady Gagę.
To będzie trudne...

Na początek - jakie zdjęcie będę odwzorowywać?
To:
Wybrałam takie zdjęcie, na którym będzie widać ją całą i będzie mieć dosyć normalny strój.
Teraz czas na wersję MovieStarPlanet!

Co mi wyszło?

No, nawet, nawet. Niestety nie wiedziałam jakie miała buty więc dałam białe balerinki.
Całość kosztuje 475 SC i 16 DMD. W koszyku znajdują się 3 rzeczy:
~Włosy
~Sukienka
~Buty
Kolory użyte w tym looku:
Jest to kolor biały i taki jasny blond.
To już raczej wszystko.

Kogo mam odwzorować w następnym poście? - Napisz w komentarzu!
Napiszcie też, co najchętniej chcielibyście czytać!
Dziękuje za przeczytanie do końca.

Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Proszę odwzrouj Else po przemianie!

    Post supi!

    ~Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! :)
    A mogłabyś odwzorować Katy Perry? :) Jeśli tylko chcesz :)
    PS.: Kocham Twoje posty <3

    ~Marta <3
    Martynakrolewska10

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady Gaga świetnie ci wyszła ;) chyba najlepiej z dotychczasowych

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz może Ewa Farna?

    Mogłabyś napisać posty typu
    "Postać dnia",
    czyli opisujesz osobę, która w tym dniu zrobiła coś wartego uwagi, np. Arli wyzywająca mniejsze lvl (to tylko przykład)

    LUB

    coś w stylu "TO CIEKAWE",
    czyli ciekawoski o tym, co zdarzyło się na MSP :)

    ~1szymon102 (Znasz?)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszło! Kocham posty z tej serii! <3 Lyene, wiem, że jestem debilką, ale odwzorowała byś JDabrowsky (jasia) Proooooooooooooooooooooszę <3 <3 <3
    #głupaffka #brałam #coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Chcę Żółwia Jasia :D

      Usuń
  6. Odwzorujesz Olafa? (Kraina lodu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła
    Możesz odwzorować Katy Perry
    Pozdrawiam
    Oliwia123

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)