Menu

piątek, 20 marca 2015

Katy Perry - MovieStarPlanet

Cześć!
Czas na post z odwzorowywaniem gwiazd. W tym poście spróbuję odwzorować Katy Perry. Czytałam komentarze i dosyć dużo osób chciało właśnie ją.
Na początek - Katy Perry:
A teraz zdjęcie jakie odwzoruję na MSP:
No dobra, czas na wersję MSP.
Oto co mi wyszło:
Wiem, że z włosami trochę pokręciłam. Na zdjęciu Katy ma ciemno niebieskie włosy i trochę różu. Na spódniczce są tam jakieś białe wzorki, a nie mogłam znaleźć takiej. Reszta wydaje mi się okej. A więc całość kosztuje 2150 SC. Do looka zostały użyte cztery rzeczy:
~Włosy
~Buty
~Koszulka
~Spódniczka










Dodam paletę kolorów:

Są to wszystkie kolory użyte w looku.
Co do stroju to już by było wszystko.
Myślę, że look jest podobny chociaż trochę.

Kogo mam odwzorować w kolejnym poście? - Pisz w komentarzu!
A jeśli masz pomysł na serię, posta itp. też napisz to w komentarzu.

To już wszystko.
Pozdrawiam,
~Lyene

12 komentarzy:

  1. ZACHOOOOODNIOPOMORSKIE JESTEŚ?!?!!??!!??!?! AM TÓ! JAKIE MIASTO? -SZCZECIN.. -A, NO WIEDZIAŁĄM.. NIE? NIE SZCZECIN? A TO JAKIE? JA OBOK GŁOLENJOWA

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż bluzkę i spódniczkę w sklepie na msp można znaleźć to i tak bardzo ładnie ci wyszło! :D teraz możesz odwzorować np. Miranda Cosgrove albo Shakira c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie Ci wyszla ^^ Ja bym wziela inne wlosy ale te tez sa OK.

    MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny ten look 😃 mozesz w nastepnym poscie odwzorowac... Hm, moze Rihanne? Sorry za orto ale pisze z fona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwzoruj jakąś aktorkę może? Ale taką doroślejszą, np. Julię Roberts, Cate Blanchett...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że na MSP są identyczne włosy jak te, która ma Katy ....? Mają nawet ten odrost.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ok Ci wyszlo, tylko że ja już dawno na kilku blogach widzialam jak odwzorywowali Katy z dokładnie tego samego zdj... :)))
    Ale ok, i tak jest ładnie. :>
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie ci wyszła Katy Perry. W końcu się doczekałam i ją zrobiłaś :)
    Proponuje Rita Ora
    Pozdrawiam
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Plis następnym razem big time rush

    OdpowiedzUsuń
  10. W następnym poście może Martina Stoessel z serialu Violetta albo Harry'ego Styles'a z One direction. To byłoby super!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)