Menu

sobota, 14 marca 2015

Już wkrótce!

Czesc!
Chciałabym za jakis czas zrobić nowy wygląd bloga, jakis typowo wiosenny. Dlatego, że wiosna zaczyna się pod koniec marca postaram się go zrobić wtedy, jak mama będzie w pracy (nie lubię przy niej siedzieć na laptopie) i jak się zrobi cieplej, bo póki co u mnie pada deszcz ze sniegiem, to zrobię blog typowo wiosenny.
Może macie jakies pomysły?
Cos typowo kolorowego, trochę z latem mogłoby być, prawda?
Tak przy okazji hejtami różnego rodzaju się nie przejmuję (mówię to do tych, co wiedzą co gadają).
Myslę, że dodam jakies kwiaty lub liscie, cos jasnego z ciemniejszą barwą.
Cos się wymysli.

Jesli chodzi o losowanie, to nie wiem, zrobię albo dzis, albo jutro. Po prostu zależy jak mi się dzień ułoży.
Chciałabym też się "pochwalić", że jutro wyjeżdżam do innego miasta na zakupy, cieszę się, szkoda że tylko na jeden dzień, ale jestem zachwycona, czekałam na to już calutki tydzień.
Może uda mi się cos znaleźć fajnego i ładnego, bo trochę mi się już moje rzeczy znudziły.

Nie wiem też co zrobić, bo chciałabym wreszcie nagrywać na YT, ale obawiam się o:
- swój wiek (jakos bardziej typowe nastolatki typu 15-16 lat nagrywają),
- wygląd (w tym wieku chyba każdy ma swoje kompleksy),
- montowanie filmów (nie mam o tym zielonego pojęcia),
- sprzęt (równie dobrze mogłabym nagrywać telefonem, ma bardzo dobrą jakosc, więc czemu nie...., ale inne rzeczy?),

Jest bardzo dużo rzeczy, które chciałabym robić, jednak po prostu nie mam odwagi.
Wiecie na co najbardziej nie mam odwagi?
Najbardziej nie chcę się znów uzależniać od komputera.
Tyle czasu wytrzymałam, ale jako że prowadzę bloga muszę na nim posiedzieć chociażby 1-2 godziny dziennie.

Jest bardzo dużo rzeczy do rozważania, ale myslę że niedługo się czyms zajmę.
Mam też nowe wiesci, są one o moim takim prawdziwym życiu, ale to już zdradzę Wam za jakis czas!
Trochę się stresuję, ale myslę że będzie fajnie.

Jeszcze cos Wam powiem.
Hejty głównie dotyczą tego, że:
- "wydoroslałam",
- "już nie jestem taka jak kiedys",
- "poswięcam dużo czasu znajomym i nauce"

Czy to jest normalne?
Po pierwsze, kiedy jeszcze byłam za przeproszeniem małym "gówniarzem" miałam 10 czy tam 11 lat jak prowadziłam tego bloga, byłam uzależniona od internetu, od bloga tak samo. Potrafiłam napisać 10 postów dziennie, bo byłam tak uzależniona.

Po drugie "nie jestem już taka jak kiedys", hmm....... pomyslmy logicznie. Bo nie mam 10-ciu lat?
Przypominam, że chodzę do drugiej gimnazjum, nie zachowuję się jak małe dziecko.

Po trzecie "poswięcam więcej czasu znajomym i nauce". To mnie absolutnie ROZ-WA-LA. No litosci, ludzie!
To co internet ma być ważniejszy niż moi znajomi, rodzina?
To mam porzucić naukę i być nikim, a prowadzić tego bloga przez całe swoje życie?
No napewno nie!
Prędzej czy później i tak odejdę od tego bloga jak to zrobiła np. Izabela221, Patricia45
I one także wzięły się za swoje życie realne!

Ja również!!!
Tyle miesięcy bez internetu, MSP, komputera!

Wiecie jak to dobrze robi?
Naprawdę polecam, jesli chcecie cos ze sobą zrobić!
Sami widzieliscie jak się polepszyłam w nauce!
Mam dużo znajomych, wychodzę z Nimi na miasto.

Dzięki temu wszystkiemu zrobiłam sobie SUPER życie.
Wyjeżdżam na różne wycieczki, wolę wychodzić niż zamulać na necie.

Naprawdę, popieram te reklamy "wyloguj się do życia" (czy cos takiego). Umów się znajomymi, wyjdź do kina, poucz się chociaż 2 godzinki.
Uwierz mi, to Ci szkody nie wyrządzi nigdy.
Będziesz potem jeszcze kims w życiu, jesli się tym zajmiesz..........
Tyle ze mną przeszliscie, a jesli się przyznajesz bez bicia, że jestes uzależniony to daj sobie pomóc, zrób to!
Ja się już wyleczyłam z nałogu.
To chyba widać, bo zaniedbałam sporo rzeczy w internecie.
Nie mam nawet z nikim z internetu kontaktu, prócz osób z aska, ale to wiadomo, tam wszyscy piszą.

To ja chyba kończę.

Do następnego razu! ♥
No i oczywiscie przemyslcie tą zmianę wyglądu, może macie jakies pomysły?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

3 komentarze:

  1. Na moim testowym blogu mogę zrobić wiosenny wygląd, przyślę ci Screen'y i zdecydujesz czy ci się podobają, wtedy będę mogła podać ci kody do poszczególnych akcesori i linki do tła itp. Odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jak najbardziej powinnaś nagrywać. Dla mnie w 2 gimnazjum możesz spokojnie spróbować. Nat, przepraszam, że tak pytam, ale co z komentatorką miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mówisz!♥ A co do tła... Hmmmm... Kwiaty, jakieś słonko, trawka i git!
    Pozdrawiam
    martina19876

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)