Menu

sobota, 14 marca 2015

"Inni juz szansy nie dostaną, to nie fair!"

Cześć!
Zaczynają mnie denerwować pewne wiadomości. To ja staram sie odegrać sprawę tak, zeby nie opuszczać bloga i pisac tu z redaktorami, które pisały tu przez jakieś niecałe 3 MIESIĄCE, a Wy niektorzy fochy bo nie szukam kogo innego. To byłoby wredne, jeśli wybrałabym kogoś innego, a tak nagle wystawiłabym redaktorki, które tu najwiecej pisały, najdłużej, starały się i jako jedyne zrozumiały moją sytuację, nie to co niektorzy co czytają tego bloga i mają do mnie wieczne pretensje, a i tak mają problem jak chciałam go usunąć. Wiecie jakie to by było podle z mojej strony?
Te redaktorki są teraz tak jakby NA STAŁE, wiec nie bede sie bawiła i poszukiwała osob, których nie znam i nie ufam.
Zanim napiszesz cos głupiego, przemysł to, bo to naprawdę irytuje druga osobę.
Nie pomyśleliście tez, ze im mogło sie zrobic przykro?
Jedna redaktorka, która właściwie była moja ulubiona odeszła juz po kilku dniach pisania tutaj. A przez co?
PRZEZ WAS. Bo przez jakis tydzien usawaliscie mnie, ze ją wyrzucam z bloga, albo wyzywaliscie jaka to ona jest i wmawialiscie jej, ze to Wy powinniście pisac na tym blogu.
Szczerze tęsknie za tą osobą, ale juz NIC nie zrobie.
Ale czy tak moge nazwać czytelników swojego własnego bloga, ktorzycchca zawsze dla mnie zle?
No wiecie, ja nie wiem co myślec na ten temat.
Co bym nie wymyśliła, to zawsze problem.
Wy wszyscy chyba pilnujecie siebie, bo o mnie nie pomyślicie.
Ci, którzy są prawdziwi niech zostaną, ale jeśli miec takich czytelników,  którzy nie zrozumieją NICZEGO, no to w takim razie ja przepraszam bardzo, chociaż to wy niektorzy powinniście za te wszystkie jazdy jak byliście zazdrośni o to, kogo wybrałam na redaktorki.

Przemyśl, rozważ itp.
A dzis moze pojawi sie jakieś losowanie, ale to juz zależy od mojego humoru i od Was. No chyba, ze sie zrobicie mili tylko dlatego, zeby dostać cos z listy...
Nie rozumiem zycia, wiecie?
Chciałam sie z Wami podzielić swoim życiem, ale nie wiem czy jeszcze mogę.
Będę tu pisac jak juz wspominałam, ale po prostu chce zeby było więcej postów, żebyście sie nie musieli nudzić.
Jeśli przyjdzie czas na poszukiwanie redaktora, który bedzie pilnie potrzebny, to dam Wam znać po prostu i tyle.
Troche jednak macie racje i w następnym poście moze postaram sie rozegrać sprawę znowu i cos zmienić. 
Chodzi o redaktorki, bo tez chciałabym jednak wybrać tylko te najaktywniejsze, co chociaż napiszą 1-2 posty na dzień, no wiecie o co chodzi. 
Zobaczę po prostu sytuacje przez ten 1 dzień, a potem sie wszystko załatwi 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

5 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Redaktorki są świetne i sądzę, że jest ich wystarczająco dużo. Masz rację Nat, to jest przykre.
    'Any =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię Nat. Redaktorki piszą fajne posty i miło mi się ich czyta. Nie przejmuj się nie którymi ludzmi,któży piszą tak8ie rzeczy. Oni Ci zazdroszczą tego bloga,albo chcieliby być na miejscu redaktorek.
    Pozdrawiam
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dih radzi "miej ich tam gdzie swiatlo nie dochodzi" :') ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znasz mnie. Moze już nie chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię oczywiście. Ale może co jakiś czas zrobisz konkurs na redaktora, zwłaszcza wtedy, gdy część odejdzie? To nie byłby zły pomysł. :) Oczywiście, nie zmuszam Cię. To Tylko i Wyłącznie Twój Wybór. (Nie wiem poco tak piszę wszystko z dużej litery xD)

    Twoja
    Wierna

    Zawsze
    będąca
    przy
    Tobie

    Ostatnio
    Smutna

    Czasem
    Szalona
    lub
    Zwariowana

    Kochająca
    Szynszyle

    Pauli2k

    Ps: ocenisz mój art "Skarbnica śmiechu"?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)