Menu

wtorek, 24 marca 2015

Jestem! Nowe ubrania, jak się ubrać gdy zaczynamy?

Hejo!
Kto to? A no ja. Weronika.
Nie pisałam, em, z tydzień? Chyba tak. Niestety nie mogłam. Za tydzień mam test kompetencji. Czemu dzisiaj napisałaś, przecież masz sprawdzian niedługo?! No tak, jestem chora. Mam więcej czasu na napisanie posta, czy pisania wypracowań :p Taka trema, strasznie. Teraz bardzo dużo czasu poświęcam na naukę. Niestety muszę ją stawiać na pierwszym miejscu. Ale więcej nie zanudzam, przejdźmy dalej. Chyba jedna z redaktorek pisała już o nowych zmianach w projektowaniu postaci. Ja dzisiaj chciałam dać Wam kilka przykładów jak wszystko poskładać, czyli jak ładnie wyglądać. Zacznę od tego, jakie są nowe ubrania?
Włosy
 
Bluzki
 
Spodnie i spódnice
 
Buty
 

Wydaje mi się, że wszystko jest super. Fajnie, że zmienili. Pewnie wiele osób zaczynających grę się z tego powodu cieszy.Teraz można zrobić o wiele więcej "ciekawych" looków. Postanowiłam, że trochę Wam w tym pomogę. Może komuś pomogę w wybraniu niektórych ciuchów ;)
 Mój pierwszy look nazwałam "Różowa dama"
Nawet mi się udało. Szkoda tylko, że w tworzeniu nie można mieć dodatków np. kapelusz, bransoletki i td..
Kolejny nosi nazwę "Naughty girl"
 
Haha, ten look mnie przeraża. Chyba nie wyszedł mi do końca, ale cóż. Może komuś z Was się spodoba xd
Następny to "Doll of the city"
 
Tak, to zabawa mojego brata. Tak, młodszy. Ogólnie on wybierał, ale kolory dobrałam ja. Wątpię, że kogoś ten look zachwyci, ale zawsze warto się pośmiać! :D
Kolejny, a zarazem ostatni nazywa się "Best of the best"