Menu

środa, 11 marca 2015

Jak widzą grę Chłopcy oraz Dziewczęta?

Cześć cukiereczki !
Postanowiłam przeprowadzić doświadczenie. Na pewno nie jedna z was próbowała sobie wyobrazić, jak by to by było "jakbym była chłopcem" a chłopcy, pewnie nie raz myśleli, jak to jest być dziewczyną. Dzisiaj, zobaczymy jak widzą grę obie płcie, i czym się różnią. Przedstawię wam to pod kątem wywiadu, na koniec podsumowujemy.
Ja: A
Dawid: D













A: Witaj, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad. Oczywiście jeśli masz czas.
D: Jasne, nie ma problemu
A: Ile grasz w MoviestarPlanet?
D: Zaledwie od miesiąca, może troszkę więcej
A: Jak dowiedziałeś się o tej grze?
D: Powiedziała mi o tym przyjaciółka, potem stworzyłem konto
A: Co najbardziej lubisz robić w tej grze?
D: Dosłownie wszystko
A: Jaki jest Twój cel związany z tą grą?
D: Chciałbym być na pierwszej lub drugiej stronie w Highscores
A: Ile czasu spędzasz na MSP?
D: W weekendy góra 4 a w zwykłe dni 2
A: Czy uważasz, że dzięki tej grze możemy się czegoś nauczyć?
D: Tak, przede wszystkim tolerancji i kulturalności. 
A: Dziękuje za wywiad. Byłeś świetny! Czy chcesz kogoś pozdrowić?
D: Raczej nie
Teraz przejdźmy do płci pięknej, Czyli do Arliay.
Ja: A
Arlia: Ar













A: Witaj, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad. Oczywiście jeśli masz czas.
Ar: Tak, chętnie
A: Ile grasz w MoviestarPlanet?
Ar: Tylko 2 miesiące
A: Jak dowiedziałaś się o tej grze?
Ar: Kiedyś, przyszła do mnie koleżanka, w telewizji zobaczyłyśmy reklamę. Zarejestrowałam się pierwsza moim pierwszym kontem była martynasz22 lecz nie korzystałam. Potem ktoś się włamał na tamte konto.
A: Co najbardziej lubisz robić w tej grze?
Ar: Bardzo lubię tworzyć artbooki i tworzyć biografię. Lubię się modnie ubierać, brać udział w konkursach.
A: Jaki jest Twój cel związany z tą grą? 
Ar: Dobrze się bawić! 
A: Ile czasu spędzasz na MSP?
Ar: Czasami pogram sobie dłużej, no ale cóż szkoła.
A: Czy uważasz, że dzięki tej grze możemy się czegoś nauczyć?
Ar: Według mnie NIE podawania swoich danych. Wiadomo, że nikt nigdy nie wiem kto kryje się po drugiej stronie. Dzieci sześć - osiem lat nie powinny podawać swojego adresu. Tego właśnie możemy się nauczyć. 
A: Dziękuje za wywiad. Byłeś świetny! Czy chcesz kogoś pozdrowić?
Ar: Tak, wszystkich.

Według mnie wniosek jest prosty. Dziewczyny, bardziej otwierają się przed innymi. Podają dokładniejsze odpowiedzi. Natomiast chłopcy, bardzo dobrze odpowiadają, posiadają dość rozległą wiedzę. Obie osoby wypadły świetnie. Według mnie obojga, odpowiedzieli dość podobnie. Jestem z nich bardzo zadowolona. To tyle, na dzisiaj. Jutro ostatni post. W piątek koniec z blogowaniem. Naprawdę, nie chcę tego kończyć! Dobranoc!


4 komentarze:

  1. Jak mialas wywiad z dziewczyna to na koncu napisalas "byles swietny" xdd Ciekawy pomysl na posta, dobrze wykonany ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez urazy, ale skąd masz pewność, że ten Dawid to chłopak. Większość chłopaków na MSP to w realu dziewczyny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh xDD Nie zauważyłam że napisałaś mi na końcu ,,Byłeś świetny! '' :D ~Arlia ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)