Menu

czwartek, 26 marca 2015

Jak stworzyć nagłówek na bloga? (Nie o MSP)

Cześć!
Dziś przygotowałam dla was poradnik Jak stworzyć nagłówek na bloga nie o MSP?
Na tym blogu  pojawił się już poradnik o tym, jak zrobić nagłówek na bloga o MSP, a ja postanowiłam zrobić poradnik o nagłówku nie na bloga o MSP.  To będzie nagłówek, który będzie się składał z czterech zdjęć.

1. Szukamy w grafice google cztery zdjęcia. Najlepiej, żeby były w poziomie.
Możemy wybrać więcej zdjęć, jeśli się nie spodobają poprzednie.
Zapisujemy je na komputerze.

2.  Jeśli zdjęcia mamy zapisane wchodzimy na stronę , aby połączyć razem ze sobą zdjęcia.
Gdy wejdziemy na tą stronę wyświetli nam się takie okienko:
Klikamy w zaznaczone miejsce.
Następnie klikamy w to:
Gdy klikniemy wyświetli nam się o takie coś:
Klikamy tam gdzie jest zaznaczone na niebiesko. Gdy wciśniemy zobaczymy takie coś:
W tych kwadratach dodajemy zdjęcia przez siebie wybrane.
Gdy skończymy dodawać wszystko zapisujemy.
3. Gdy zapisaliśmy zdjęcia na komputerze otwieramy program paint.
Wklejamy swoje połączone zdjęcia. Na dole pod zdjęciami rozszerzamy trochę kartkę, aby dodać napis, czyli nazwę swojego bloga czy coś.
Wszystko będzie ładniej wyglądało gdy zmienimy czcionkę z Arial.
Wskazówka: Jeśli zmieniłeś czcionkę w paincie, a gdy piszesz ciągle jest Arial to napisz zwykłą czcionką, a potem zmień na inną.
 Zapisujemy na komputerze, a potem dodajemy na bloga.

Ja wykonałam taki nagłówek na mojego nowego bloga:

Mój blog o życiu to KLIK
Zapraszam ;3
To już by było na tyle. Myślę, że pomogłam w tworzeniu nagłówków.
Post się spodobał?

Pozdrawiam,
~Lyene

3 komentarze:

  1. Lyene, twój blog wydaje mi się bardzo fajny. Mam tylko pytanko. Czy będą pojawiały się tam jakieś sesje zdjęciowe ? Ja uwielbiam takie "bajery" <3 Pozdrawiam
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, dzięki! Dzięki Tobie zrobiłam sobie fajny nagłówek na tego mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej dzięki myśle nad założeniem bloga ale jakos nie chciałam zakładac bo wogóle sie na tym nieznam twój blog mnie zainspirował i dzięki niemu juz coś o tym wiem licze na więcej postów tego typu

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)