Menu

sobota, 7 marca 2015

Internet Celebrities [1] - Banshee

Hej!
Wymyśliłam nową serię która, będzie związana z look'ami! Nie wiem czy lubicie look'i. Napiszcie mi na dole. A ja już objaśniam o co tu chodzi.
Internet Celebrities- Łatwo się domyślić, że chodzi tu o gwiazdy internetowe, a konkretnie Youtube'rów i Blogerów. Więc będę wyszukiwała zdjęcia "ofiary" a potem będę starać się odtworzyć strój na wersję MSP. Zrozumiano? Mam nadzieję, że tak! Jak myślicie kto będzie moją zdobyczą?
Banshee! Zuzia to bardzo dobrze znana w Polsce Youtube'rka. Zapraszam na jej kanał: Kanał Zuzi
Przedstawiam wam stylizację I
Oяgιиαℓ













ωєяѕנα мѕρ
























I jak? Wiem ten róg. Ale nie było innych włosów! Mi się podoba. Jednak, że nie mam pojęcia jakie Zuzia miała na zdjęciu wyżej buty. Wzięłam pierwsze z brzegu. Tak look się przedstawia. Ja jestem bardzo zadowolona.
Teraz stylizacja II
Oяgιиαℓ
























ωєяѕנα мѕρ
























Jedyne co wykonałam dobrze to włosy i buty. Look nie wypał. No ale co zrobić?
Stylizacja III
Oяgιиαℓ














ωєяѕנα мѕρ
























No i to jest moim zdaniem najładniejsza wersja. Najbardziej podobna. I znowuż nie wiedziałam jakie ma buty. #Pech. No i jak? Według mnie najgorzej wyszła wersja II. A najlepiej I i III. A wy jak uważacie?
Teraz odtworzę wam twarz Zuzi. Wzorowałam się na zdjęciu niżej.
























Moje wykonanie:





















Zielone, szerokie oczy. Jasne, różowe usta. Zgrabny nos. Sto procent Zuzi. Nieprawdaż? Według mnie post udany! Co sądzicie o serii, wersjach i twarzy?
Ja się zwami żegnam. Czekam na propozycje o loga, i loga dla mnie. Na email: Alice917naMSP@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Może teraz weźmiesz Alex Mandostyle? Wiem, że nie jest to jeszcze wielka gwiazda internetu, ale świetnie się zapowiada :) Ma swój kanał na YT i nnaprawdę nagrywa świetne filmiki. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy Banszi jest celebrytką? ;d
    Z anonima, na msp bielowata. Pisz jak coś Ci nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy look nie zbyt mi sie podoba. Zuzia ma jeszcze we wlosach niebieski,nie potzrebne sa te uszka, rog ujdzie. Ma tez inny kolor koszulki:)Drugi look jest spk.
    trzeci. Wlosy ok, ale zuzia nie ma sukienki, tylko bluze. Nie czepiam sie, a moglas napisac, ze np. "Nie moglam znalezc bluzy, wiec dalam sukienke w truskawki". Co do twarzy, to usta troche za rozowe. XD
    To nie hejty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne loga *o* Super post, ale mam pare uwag co do look'ów. W blondi-look'u (^^) według mnie źle dopasowałaś włosy, i w pierwszym... wiem, włosy są OK, ale kolory sweterka, hm. takie miała bardziej czarne paski, a nie granatowe :) Ale tak to seria spoko ^^ Pozdrawiam! ~ Katherina Vega

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej to (według mnie) wyszedł ci 3 look ;)
    p.s. fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę ci nie wyszedł 😞

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze w dodatku ruda :-;

    OdpowiedzUsuń
  8. super post bardzo mi się podoba :-) zrobisz mi logo bardzo prosze masz mnie już w znaj
    pozdrawiam alexandra0123

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne looki *O*
    Jak coś jestem na MSP lukcia321 xD (najgorszy nick ever xD)
    -Lukcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak odpatrzeć pomysł - na moim blogu parę dni temu też powstało takie coś. Ah, jaki ten blog nieoryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  11. HaY fajne looki xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)