Menu

poniedziałek, 16 marca 2015

Internet Celebrites + Odpowiedzi + Dłuuuugi wykład

Witam cukiereczki !
Dzisiaj mamy drugiego posta z serii Internet Celebrites! Jedna użytkowniczka, poprosiła mnie o to abym stworzyła w wersji MSP Alex Mandostyle. Co prawda, nie oglądam jej, ale pomyślałam, że fajnie będzie się ją tworzyło. Więc zacnzjmy #od_podstaw

Twarz





















Zielonkawo- niebieskie, duże oczywiście wymalowane oczy. Czerwone usta oraz duży nos. Alex, ma bardzo oryginalną twarz. Ale w wersji MSP jest ona bardzo często spotykana. Youtube'rka ma dość jasną karnację oraz malutkie dołeczki. Ciemne, wymalowane brwi.

Stylizacja I
























Ja uważam, iż jest bardzo trafnie. Look jest podobny. Jednak zdjęcie, przedstawia postać tylko do kolan, nie miałam pojęcia jakie ma buty. Więc postawiłam na proste, czarne balerinki. Co sądzicie?

Stylizacja II
























Również trafnie, prawda? Stylizacja jest bardzo dziewczęca, jednak w moim wykonaniu wydaje się dość męska. Do tego każdy element się błyszczy, spodnie, buty oraz włosy. Pięć elementów. A tu znowuż nie widać jej butów.

Stylizacja III























No nie wiem, nie wiem. Fryzura i sweterek są bardzo podobne, Jednak wydaje mi się, że sweter jest bordowy. Może i czerwony, lecz tak pada światło. Look nie za bardzo trafny. Ale nie jest tak źle.
 Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta Druga część posta
Następną częścią będzie odpowiedź na hejt. Tak właśnie. Pod wcześniejszym postem tej typu serii pojawił się przemiły (ironia) komentarz.
Droga Floro, nie chcę tu Cie obrażać. W żadnym razie. Ale pogódź się z informacją, że ja również mam swoje życie, i nie siedzę cały dzień przed laptopem, patrząc kto ma podobną serię na blogu. Ja nie czytam twojego bloga, mam tylko kilka blogów które czytam, a na Twój nigdy nie natrafiłam. Skąd pomysł, że odgapiłam od Ciebie post. Jakie mam dowody. Hmmm. Aby uświadomić Ci, żeby pierw pomyśleć co się pisze. Ja również mogę Cie oskarżyć o zgapianie postów, w końcu czemu by nie? 

Dowód I

Tak, ja wiem, że niektórzy widzieli mojego bloga, " MSP żadzi 3" (ta nawa) I ja również mogę Cie oskarżyć o zgapienie posta :)


Tu już chyba nie możesz mnie oskarżyć? Post jest z piątku 24 października 2014 roku. Dziwnym trafem, ty również masz taki post, tyle, że napisany w tym bądź poprzednim miesiącu.
Dowód II

Czy przypadkiem nie pamiętacie mojego posta o stylizacjach dla początkujących? Równie dobrze, użytkowniczko, po przeczytaniu tego posta mogłabyś zrobić post, o takiej samej tematyce na swoim. 
Za mało tych dowodów? 
Dowód III

Nie owijając w bawełnę, większość z was na pewno czytała kiedyś blog Abieski. Malinasia, o wiele wcześniej utworzyła taki post. Również mogłaś od niej odgapić. Twój post, został napisany trzy dni po upoblikowaniu posta Malinasi. 
Dowód IV
Post o hakerach, również znalazł się na moim starym blogu. Była tam m.i.n. Anonymouse. Mogę was zapewnić, niestety nie mogłam znaleźć tego posta. Ej, może dojdziemy do X dowodu? - Jasne, lecimy. Nie, no żartuje. To koniec. Nie chcę nikogo obwiniać, chcę Ci tylko uświadomić, że nie warto oskarżać bezpodstawnie. Bo osoba którą zhejtowałaś, pokona cię własną bronią, lub odwdzięczy się tym samym.  Zło wraca. Jeśli możesz, to proszę napisz na swoim blogu o moim "zgapianiu" bo jak widać, oskarżyłaś już wiele osób:

Ale nie oskarżaj tego bloga, że jest nie oryginalny. Pierw spójrz na swój, potem porównaj innych. Ja działam przede wszystkim, na forum osób które oskarżyłaś o zhejtowanie. I teraz pomyśl, czy to tak miło jest być oskarżonym. Dziękuje za wysłuchanie wykładu, i mam nadzieję, że wy również nie będziecie oskarżali mnie a przede wszystkim innych którzy niby odgapiają posty. Jeszcze raz dziękuje, i proszę abyście nie pisali nic na temat Flory, ponieważ ten post nie jest po to by hejtować jednak po to by walczyć, aby hejtów było coraz mniej.
Dziękuje. Parę osób chciało mi zrobić loga więc email to: Alice917@gamil.com







21 komentarzy:

  1. Dziękuję, że oddtworzyłaś Alex. Moim zdaniem nie za bardzo Ci wyszło, lecz wiem, iż ciężko jest zrobić podobny Look. Czekam na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, blog? Ten blog nieoryginalny? Chyba coś ją powaliło :D Czytam dużo blogów i tylko na tym są tak ciekawe informacje i posty.. Hegh..

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się nazywa blog tej flory?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odtworzysz ,,Alex There,, ? Moze to nie jest wielka gwiazda internetu ale ja lubie:) A co do posta to idiotka flora ma na co zasluzyla c: Ladne odtworzenie tylko ja w II i I stylizacji wzielabym ciemniejsze wlosy i niekonieczniw blyszczace. Moim zdaniem ma ona tez troche inny ksztalt oczy ale jezt Ok, ladnie zrobione. Swietny post,

    MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post.
    A ta Flora myśli, że wszyscy jak ona cały dzień spędzają na komputerze i sprawdzają każdy blog o MSP...
    Haha... może ona nie ma życia poza MSP?
    (no sorry, musiałem to napisać)

    ~1szymon102 (no life, no problem)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może odtworzysz wobecobiektywu? Chyba nikt tego jeszcze nie zrobił... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Ooo jak miło, że kopiujesz ode mnie posty, oraz od innych. ;)
      O 16 możesz spodziewać się przypału na blogu Abieski ;)
      Nie pozdrawiam Ciebie
      Pozdrawiam wszystkich miłych ^^
      `m

      Usuń
    2. Jakie posty od Ciebie kopiuje?Już blogowi nie pozwolą się rozwinąć. Naprawdę? Ludzie~chcą dla innych wszystko źle.

      Usuń
    3. Ha, ha! Twój blog rozwija się, jak kopiujesz posty od Maliny? Serio?

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, chcesz by to usunęła by nie zniszczyć swojej opinii ? No niestety, nie udawaj takiej Świętej, wcale nie przyznałabyś się do tego, że coś zgapiłaś. Taka prawda. Weź, chce mi się płakać, gdy widzę takie osoby jak Ty.

      Usuń
    2. Bo nie chcę już ' kłótni'. Ośmieszyłaś mnie przy 'wszystkich ' Dziękuję.

      Usuń
    3. Dziękuję, że mnie ośmieszyłaś..W ogóle, napisałam komentarz, że blog jest nieoryginalny- najwyraźniej nie można wyrazić swojej opini...

      Usuń
    4. Uważasz, że twój jest :). Ośmieszyłam? Jak pan bogu - tak Bóg Kubie. Teraz wiesz jak czuły się osoby, które obrażalaś na blogu :))

      Usuń
    5. Ośmieszyłam tylko jeden blog - przyznał się, nie ma się co dziwić, w ogóle - ośmieszając mnie, ośmieszasz siebie, sama pokazujesz, że lepsza to ty nie jesteś. ;)

      Usuń
    6. Jakoś, do mnie nikt sapów nie ma :* Ja się niby ośmieszam ? Ty się ośmieszasz pisząc takie piękne komentarze :)

      Usuń
  9. Tak fajnie oskarżyć kogos :') Flora to moja koleżanka. I ona nie odgapia postów :') Więc wiem co pisze a na następny raz weś sie za nauke :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mnie obchodzi, że to twoja koleanka ? A za naukę to się weś lepiej TY. Mi niczego nie brakuje ;*

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)