Menu

poniedziałek, 16 marca 2015

Informacje

Cześć!
Dzis wróciłam ze szkoły niestety o 15. Masakra, ale jakos da sie wytrzymać. Po szkole oczywiście kolejna dawka horrorów i wlasnie skończyłam oglądac. Miałam dzis kartkówkę z historii, ale poradziłam sobie swietnie. Wszystko wiedziałam, wiec sie ciesze.

Co to mojego posta o lookach za darmo, to nie mam juz watpliwości aby robic takie cos. Niepotrzebnie sie zgłaszaliście, ponieważ to nie był post do zgłaszania sie, tylko jedynie do wyrażenia swojej opinii na ten temat, ale skoro juz tyle osob sie zgłosiło postanowiłam wziąć to pod swoją uwagę.

Jutro jak bede miała czas losuje zwyciezców z komentarzy pod tamtym postem, bo jak juz napisaliście te numerki to juz wylosuje te osoby z tamtego posta.

To juz zależy od mojego czasu, wiec wyczekujące na posta. 
PS
Nic Wam nie da to, ze wyzywacie mnie na chat bez powodu z "anonima".
PS 2. Niedługo zamykam bloga, możecie sie radować
Pewnie tylko ja Wam tu przeszkadzam, ale to ja stworzyłam tego bloga wiec nie bedzie go wraz ze mną. Nie bójcie sie, bo nie wiem czy to w ogole zrobie. Moze po prostu ja przestane pisac, bo w sumie szkoda mi usuwać tyle pracy. Szkoda tylko, ze to ja napisałam prawie 2 tysiące postów. Podkreślam PRAWIE. I tak nie jestem juz tutaj potrzebna.

Dobra, to na tyle.
Jeśli chodzi o tinychat, to postaram sie ustalić dzien i godzinę. Bede na kamerce z koleżanka 
W MCDONALDZIE!
To bedzie pierwszy taki raz, wiec chętnych zapraszamy.
Wybierzemy takie dyskretne miejsce zeby ludzie nie zwracali na Nas uwagi, bo nie chce robic siary przy stoliku ;p

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

12 komentarzy:

  1. Natalko proszę nie odchodzi ani nie zamykają bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny.... Ten blog jest szczerze świetny... Jest jednym z moich codziennych nawykiw wchodze tu z przyzwyczajenia i czytam to co sie da. Wez nie sluchaj tych nieogarow i miej ich w du.... bo po co sie ich sluchac ttlko żra chipsy i ogladaja ,,Banszi,, . Idioci, pamietaj ze nie wszyscy sa przeciwko tobie.

    Pozdrawiam xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z osobą powyżej.
      Nat, nie przejmuj się hejterami! Oni Ci zazdroszczą, bo sami nie potrafią napisać porządnego posta...

      Ja uważam, że Twój blog jest ŚWIETNY!



      ~Anonimek :D

      Usuń
  3. To mój ulubiony blog! I bardzo lubię jak na nim piszesz ;) Proszę nie odchodź! Uwierz będzie ci jeszcze tego brakować!

    Pozdrawiam KAROLA

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE USUWAJ BLOGA! ;(
    Tyle pracy i czasu na nic!?
    Tak nie można!
    Ten blog jest genialny
    (najlepszy blog o MSP)
    Możesz przecież przestać pisać...
    Tylko wtedy kiedy Ci się chce :)
    A innych powinnaś mieć w du*ie! :)

    ~1szymon102 (myśl o mnie co chcesz!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to czytałam to początek ,,okej, informacyjny post, spoko,, a dalej ( NAPRAWDĘ ) Poleciała mi łza z oka. Wiesz co ? Ja bd natrafiać na haterów, to będę ich zmuszać na odszeczekiwanie hejtów. Jeśli ty odejdziesz z bloga, ja swojego prawdopodobnie usunę albo opuszczę. Wiem, że to idiotyczne i zaraz genty będą lecieć. Cóż, ludzie się hejtami przejmują, bo za bardzo poważnie biorą internet. To moje zdanie, i wiem, że nic nie zdziałam, ale PROSZE, NIE ODCHODŹ.

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze, muszę dodać. Inny temat. Na msp jest Pixi Star (każdy wie) i dodaje zdjęcia, filmy, arty itp. I pod jej zdjęciami Z NAWYKU, CHOCIAZ TO MOD, PISZA ,,NO SORY NET,, ,,JAKI ŻAL NET NET,, ,,NO ŁATWE NET,, ŻYGAC MI SIE NIMI CHCE ;---;

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie zamykaj bloga!! Jest moim jednym z ulubionych! :* Codziennie tu wchodzę... Takie "uzależnienie"..

    Pozdrawiam
    Kangurek19
    ~Wer ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Nat, nie przejmuj się hejterami. Miej ich w dupie. Nie zwracaj na nich uwagi :) Proszę tylko, żebyś nie zamykała bloga. A co do TC to ciekawy pomysł xd
    Na pewno będę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie usuwaj bloga, pliss... mam tu powód, dla którego jest świetny...
    Podoba mi się w nim to, że nie wypominacie sobie nawzajem "miłości" (OMG lofciam cje rzona moooja loff #hasztag ) jak robią to na wielu innych blogach, poprostu muszę to powiedzieć, przepraszam, ale na blogu Abieski. Sorry, obserwuję go od samego początku istnienia. Wieeele się zmieniło. Wkurzają mnie gupaffki. A tu tak nie jest. I za to to czytam. Za szacunek dla siebie i każdego innego. W necie można mieć znajomości, bez przesady, ale niektórzy nie pamiętają, że to tylko różowe, pikselowe laleczki...
    ~hejty chyba polecą... od rzon Kathey itd., ale serio nic do Was nie mam po za powodami wyżej. Może (a nawet na 1000%) będę na blogu Abi jako hejterka...
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  10. Nat! NIE! NIE USUWAJ BLOGA! Proszę :(
    Kocham ten blog, są na nim świetne posty... Ohh!
    Proszę nie rób tego :(
    Ten blog jest najlepszym jaki znam. ;/
    Nat, włożyłaś w tego bloga tyle pracy, tyle dla czytelników.
    Nie usuwaj proszę! :/
    Załamie się psychicznie. ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)