Menu

niedziela, 15 marca 2015

Indila - MovieStarPlanet

Cześć!
W dzisiejszym poście z odwzorowywaniem gwiazd/postaci z bajek na MSP wybrałam Indilę!
Jest to francuska piosenkarka.
Na początek... Jak ona wygląda?
Bardzo lubię jej piosenkę S.O.S. Posłuchajcie:
A teraz zdjęcie, które odwzoruję na MovieStarPlanet:
Zaczynam odwzorowywać!

Wiem, że na zdjęciu Indila ma jeszcze czarne rajstopy, legginsy, ale na MSP nie dało się założyć obydwu na raz. Myślę, że look mi się udał. Podoba mi się. Koszt looka to 2150 SC.
Są tu cztery rzeczy:
~Włosy (czarne)
~Bluzka (biała)
~Spódnica (czarna)
~Buty (czarne)
Rzeczy pochodzą z różnych konkursów, ale można je szybko znaleźć.

To już wszystko!
Mam nadzieje, że post się podoba. Kogo mam odwzorować w następnym poście? - Napisz w komentarzu!
Dziękuje za przeczytanie!

Pozdrawiam,
~Lyene

13 komentarzy:

  1. Odwzorój Lady GaGe! Wiem, że to będzie trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... może odwzoruj Ewę Farnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Prrosze odwzoruj Katy Perry! Prosze -SoffieSof12

    OdpowiedzUsuń
  4. LADY GAGE! *-*
    NIE UDA CI SIĘ...
    KOCHAM INDILĘ!!!
    WEŹ TERAZ GAGĘ MOJĄ ŻONĘ.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz odwzorować Katy Perry lub Sylwie Grzszczal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Look udał Ci się! Szkoda, że na MSP nie ma takiej opcji, że można zakładać getry/leginsy pod spódnice. No cóż... Okej mam propozycje kogo w następnej części! Odwzoruj Lady Gage lub Ariane Grande (Jeśli Ari już była to przepraszam).
    Pozdrawiam:
    Anielline

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz odwzorować selenę gomez. zapraszam na mój blog karolina33344.blogspot.com jak macie chwilę to wejdźcie :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)