Menu

wtorek, 17 marca 2015

IEM + Co myślę o tym blogu + Ban + Kiedy odejdę ?

Hej, kochani!
Na samym początku, chciałam powiedzieć, że mega zazdroszczę osobom które były na IEM. Ja niestety nie mogła, mieszkam bardzo daleko. Przed chwilą obejrzałam film littlemooonster96 z IEM. Jestem mega wkurzona. Angelika, miała zdjęcie z Jasie, Rezim, Kosperem, Multim i Stuu. Ja osobiście kocham wszystkich oprócz Reziego i Kospera. Nie oglądam ich, ale Kosper mi się wydaje być fajny. Najbardziej, jako firanka oczywiście, zazdroszczę zdjęcia z Jasiem. Zżera mnie zazdrość! Pod tym filmem, posypało się parę komentarzy od Youtuber'ów.




Jaś ;_; Oczywiście, Angelikę również kocham! Pakula, Domina, Patryka i dry.risers. W każdym razie, pochwalcie się ko był na IEM. Wysyłajcie mi zdjęcia na email! Z Jasiem szczególnie, czas zmienić tapetę. Żart. Oddała bym wszystko, aby tam być. Sama nie rozumiem, jak można stać koło Youtube'ra i nie płakać ze szczęścia. Okej, jak widzicie po tytule, mam bana - nie mogę napisać dzisiaj normalnego posta, ale stwierdziłam, że mały post organizacyjny się przyda. 
Więc co myślę o tym blogu?
czytelnicy- wszyscy są bardzo mili, sympatyczni. Widzę, że chyba tylko mi znudziła się ta gra. Jestem tu przede wszystkim dlatego, bo poprostu pisanie, bardzo mi się podoba. Robię to przede wszystkim dla siebie i dla was. Atmosfera tu jest jak w domu, ciepła i przyjemna.
Hejterzy- Od początku tej mogę już powiedzieć mini "kariery" na tym blogu pojawili się hejterzy. Ale o dziwo jest ich bardzo mało. Pojawia się bardzo dużo reklam i spamów. Ale to nie są hejty.
Redaktorki- Żadnej z redaktorek oprócz Lyene, The Florence i Nat nie miałam zaszczytu poznać. Ale czytałam ich posty, i bardzo je lubię. A co do pozostałych:
The Florence- Jesteś jedną z tych osób, które bardzo lubię. Cieszę się, że mogłam poznać tak wspaniałą osobę jaką jesteś Ty.  Dodajesz mi otuchy i chęci do walki.
Lyene- Bardzo Cię lubię. Ostatnio piszesz bardzo dużo postów, i poznaję się na tobie. Coraz bardziej, zaczynam Cię szanować i wielbić. Ty również zawsze jesteś, byłaś i mam nadzieję, że będziesz taka jaka jesteś.
Nat- Tak naprawdę to, że piszę ten post, jest tylko dzięki Tobie. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna. Również cię poprostu KOCHAM! Dałaś mi ogromną szansę, jakiej nigdy od nikogo nie dostałam.
wygląd bloga- Co mogę o tym powiedzieć? Wygląd jest świetny, staranny i dopracowany. Jest tu dużo ciekawych rzeczy, szczególnie po prawej stronie bloga. 
komentarze- To co najbardziej lubię. Pisząc komentarze poznaję waszą opinię, zmieniam się na lepsze, wysłuchuję uwag które natychmiast staram się zmienić. Jest to rzecz która wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Ha, ha . Ten ryj, ten nos! Leżę!  To miał być uśmiech tak c:
fani- nareszcie! Mogę powiedzieć, że mam "fanów" Bardzo was kocham. Miliony was pisało, jakieś trzy tygodnie temu, że nie chcecie abym odchodziła z bloga. Wiedzieliście, że to nie zależy ode mnie. Ale mimo to parę osób napisało "jestem twoim fanem" Łał! Słowo twój fan znaczy dla mnie bardzo wiele. Nie rozumiem jak można mieć około 10 osób, które wprost, nie wiedzą kto siedzi po drugiej stronie (zaczynam mówić jak pedofil xd) a, mimo to czyta, komentuje moje posty! Dziękuje! 
Chciałam tylko powiedzieć, że jesteście dla mnie wszystkim, jesteście jedną z rzeczy o której myślę cały dzień. Wczoraj, cały dzień zastanawiałam się jaki sens ma pisanie na tym blogu. Przecież, nie gram już w Moviestarplanet. Ale gram, piszę dla was. Liczycie na mnie! Tak, odejdę kiedyś. Ale nie teraz, jesteście moim skarbem. A skarb prowadzi do szczęścia. Ja bez tego bloga, nie potrafiłabym przeżyć tak jak studnia bez wody. Byłam kiedyś taką pustą butelką, która nie miała w sobie nic, żadnych uczuć. Wy jesteście moją weną, moją wodą. Dzięki wam, wstaję rano z myślą "kolejny dzień, trzeba żyć dalej" Oh. Życzę każdemu, takiego "fana". Każdy powinien kiedyś zagrać w tę grę. Dzięki niej można wiele osiągnąć, zmienić się. Oczywiście na lepsze. Życzę wam wszystkiego najlepszego. Tak bez okazji. Blog, jest na dzień dzisiejszy jedną z najważniejszych rzeczy. Jak tylko wyjdę ze szkoły, od razu, chwytam telefon i obserwuje komentarze, myślę nad postem, i cały czas BLOG. Kocham was. Jesteście wspaniali <3
#Ziko_i_moja_morda_zawsze_spoko_york_mieszany_niezwykły_kocham_was_i_te_dziwne_kreski_idę_grać_w_tfm_ciekawe_ile_tego_jeszcze_komentujcie_kto_chce_logo?

16 komentarzy:

  1. Dziękuje za miłe słowa :) Ja tez bardzo Cię lubię :3
    I fajny piecho xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co fajnego w tych youtuberach?
    Całe dnie przed kompem i grają i grają jak uzależnieni... napewno są *-*


    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo proszę o logo i polecenie bloga

    Pozdrawiam KAROLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie narzekaj, fajna morda XD
    Pozdrawiam,
    ~Tash/Nela

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę logo

    Login zeberka575.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post ale masz troche dzjwny ryj xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie masz ładniejszego
      A na pewno brzydszy

      Usuń
  7. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ----> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    Działa bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicja Prz
    egoniła ALAKINGĘ w rankingu, musisz to zobaczyć ! :o :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam się cieszyć szczęściem innych, nie dość wtedy że nie będziesz zazdrościć i mieć ''bólu dupy'' to będziesz się cieszyć z nimi :) Ja zawsze zazdrościłam ale pewnego dnia po PGA jak wszyscy wrzucali swoje zdj. z Jasiem wszyscy ból dupy a firanka napisała ,,A mi nie przeszkadza, cieszę się szczęściem innych..'' więc chciałam spróbowałam i.. udało się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, zaraz coś kopneeeee. Meeee, nie było mnietam, #ZLAJESTEM

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrosze fotki ze Stuu. Uwielbiam go ;*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)