Menu

poniedziałek, 9 marca 2015

Hot or Not #4 + Nowe konto

Hej!
Na samym początku chciałabym wam MEGA podziękować za to, że aż dwa moje posty znalazły się w popularnych! Nie wiedziałam, że aż tak niektórzy z was lubią czytać moje posty! O boże. Kocham was, ale w piątek się żegnamy. Jezu, jak mi smutno! Chciałabym aby mój pobyt na tym blogu trwał wieczność! Na początku chciałabym was poinformować, że założyłam nowe konto na MSP. Doszły te ubrania, Pixi Star. Odziwo bardzo szybko. Moja Moviestar wygląda tak:













Zrobiłam je pięć minutek temu. Nazywam się AmyeBrook. Dlaczego Amye? Nazwałam ją tak, ponieważ od niedawna czytam pewnego bloga. Jedna z redaktorek, którą bardzo polubiłam odeszła. Z powodu, chęci schudnięcia. Zrobiło mi się bardzo smutno, ponieważ ona stosuje "głodówki" jest mi głupio, ponieważ ja chcę przytyć a tymczasem ktoś chce schudnąć. Dlatego, że uwielbiam AmyeChan nazwałam ją Amye. Iż nazwa była zajęta dodałam jeszcze Brook. W każdym razie, zapraszajcie mnie tam. Teraz może przechodzimy do Hot or Not?
A pierwszą ofiarą będzie...
cynia3
























Błe! Weście mi tą afrodytę sprzed oczu <3
Twarz: Proszę was. Każdy wie, że to mój ulubiony ryjek! Kocham go! Co poradzić? 10/10
Bluzka: Uwielbiam te sweterki! I ten kolorek. Świetnie pasuje. Wielbię swetry, sweterki i w życiu realnym jak i wirtualnym. 10/10
Buty: Nie ważne jakie by to były buty, look'a nie da się zepsuć. Trampki! Moja miłość. 10/10
Spodnie: No i moje ulubione szorty. Są jak dla mnie boskie. Rozwalają system. A do tego look'a nie da się inaczej. Jednak nie widać limonkowego. 8/10
Włosy: Ten look, jest podobny do któregoś look'a Kathey. Ale nigdy nie używałam tych włosów. Ale no, są śliczne. 10/10
Dodatki: Naszyjnik jak najbardziej, jednak ja dodałabym coś na fryzurę. Ale sama nie wiem co. No troszkę tu pusto. Ale nie jest źle! 9/10
Zdobywasz 57 pkt!

I teraz płeć męska, nie zgłaszał się ale zakochałam się w jego look'u!

dawid2005c
























O matko! K-O-C-H-A-M!
Twarz: Zielone oczy? Serio? Trafiłeś w moją piętę achillesa (co ja tak o mitologii?!) Zakochałam się w nich, masz śliczną buźkę! Oczy,  nos, usta są piękne! Gratulacje dostajesz nobla za najprzystojniejszą twarz na MSP! 10/10
Bluzka: Nigdy jej nie widziałam. Ale jest fajna. Nie wiem czemu mi się tak podoba ten look. Może, poprostu Dawid ma hipsterski styl? (kocham ten styl) Noo. Podziwiam. 10/10
Buty: Albo jestem daltonistką, albo to inny kolor. Ale nie zwracają uwagi swoją odmiennością. Pasują, jak najbardziej. 9/10
Spodnie: Nie wiem czy je lubię. Nie potrafię nic powiedzieć na ich temat. Zwykłe, proste, szare. 10/10
Włosy: Mam takie same! Bliźniaki! Bardzo mi się podobają. Choć są siwe.  10/10
Dodatki: Kolejny nobl za tatuaże i ten ... makijaż ? No kurcze, kocham tatuaże. 10/10
O! 59/60 Przebiłeś cynię! :c
Zapraszam na bloga Dawida, który jest bomba. PS: Robi super loga! >Blog Dawida| Klik<

Nikrasjaa























Twarz: Kolejna Afrodyta? Te usta!  Jesteś śliczna, jedynie wadzi mi ta skóra. Ale i tak jesteś śliczna! 9/10
Bluzka: Bosko! Lepiej nie mogłaś dobrać! Wszystko git. 10/10
Buty:  Inny odcień. Nie lubię ich, ta włochatość? No kurde. Ale z drugiej strony, i tak mi się wszystko podoba. 8/10
Spódnica: Moja ulubiona. Mam nawet taką samą. Śliczności. 10/10
Dodatki: Niby je lubię, ale stanowczo napakowane. Pozbyłabym się naszyjnika i tej maski. Było by jeszcze lepiej! 9/10

Gratulacje! Zdobyłaś 56  pkt!
Ranking:
1. dawid2005c 
2. cynia3
3. Nikrasjaaa

Wszyscy są HOT, i wszyscy byli świetni! Dziękuje za uwagę.

16 komentarzy:

  1. Zrób bloga :C
    A jeśli już masz to odpowiedz mi na to pytanie klikając odpowiedz przy moim komie xD
    A jeśli nie masz to załóż i zrób posta o nim <3
    Kochamy twoje posty! ♥
    ~Marcheline. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu belgia no ładny ten dawid *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie odchodź uwielbiam twoje posty
      Pozdrawiam.
      belgia z pod firanki

      Usuń
  3. Jeśli można, to się zgłaszam. Rickyyy009, look 'Justice Comes Slowly' (czy jakoś tak xd).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :33
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak szczerze.....
    Te looki mi się aż tak nie podobają nie w moim stylu:/ ale każdy ma swój własny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się

    Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  7. Dupa dupa BOLI Ciebie tra la la UMmmm. LATINO w ..... swędzi mnie ula laaas
    Wiewiórki gwałcą cięęę ...Un la TAL ina bosta EYEY m.Uważaj Bejbe bo usunę Ci przeglądarki..Pisiont qurwww tu DAJ QQQurwaaaaaaaa .!.? Lubię zawartość twoich ust i spodni ULa Ul LATINA Esta Fiesta uważać bo usunę wam BLOGA i wawze gupie MSP
    ...

    uLa Ula Fiestaaaaqqaaa





    Gdzie te Qurwy !?

    Una la KA kocham Krysię ...



    ULALALALALALQLALLAALLALLALALALALAALLAALALLAAK Ja koham Krzysia




    Un la fird....
    Krzyai

    Jeżeli ummmmmmmmm jezeee ....UM La fIesta Blockaaa 😉


    UM LAAAAA UA IA




    Uhhhhh głosem wielkim sukcesem jest tylko jedna osoba która się nie chce całować..... Un La Fiestaaaaaa ...
    Jeżeli to cztasz w ciągu 24 h będziesz tańczyć ze mną LATINO 😈 Ula LA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogar,jakby co nie chce się logować i piszę z Anonima 😇

      Usuń
    2. Cooo xd

      Usuń
  8. Znalazłam dobrego hacka do MSP :3 tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    - Koffana Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Trixie 33 zgłasza look >
    Black&White.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)