Menu

niedziela, 1 marca 2015

Francja Elegancja #1 + Śmieszne tematy na forum + Gra

Bonjur! (Próbuję nawiązać do tematu)
Postanowiłam stworzyć nową serię postów. Będzie się nazywała Francja Elegancja. Ale o co w niej chodzi? Więc tak, daję wam do wyboru trzy miasta, państwa wy piszecie na dole które państwo wybieracie. Ja postanowiłam, że dzisiaj wybiorę Francję. Następnie ja muszę zrobić do określonego państwa dwa looki. Jeden dla chłopca, drugi dla dziewczyny. Chyba nie jest to trudne do zrozumienia. Jeśli nie zrozumieliście, to przeczytajcie jeszcze raz powoli, objaśnienie serii. Zaczynajmy.
Dziewczyna
























Nie mój styl. Aczkolwiek myślę, że to prawdziwa Francuzka dziewczyna! Oczywiście musiał być berecik oraz sukienka z kołnierzykiem. Uważam, Francuzki za takie "szare myszki" Są prawie całe zakryte, i mają idealne fryzury, gdzie żaden włosek nie stoi. Tak to sobie wyobrażałam. Bez obrazy, dla dziewczyn które mieszkają we Francji. Uważam look za jak najbardziej udany. Kolory są takie dość spokojne.
Chłopak
























Znowuż fioletowy. Tu również jest berecik. Kolory są takie jak w poprzednim looku. Można powiedzieć, że to taka Francuzka, romantyczna para. Te długie włosy u chłopaka, strasznie kojarzą mi się z Francją. Bardzo mi się podoba. Francuz, jako szarmancki i elegancki mężczyzna nie obejdzie się bez garnituru. I ta różyczka! Tyle mogę powiedzieć o lookach które zrobiłam. To teraz macie do wyboru te oto państwa/miasta:
Paryż, Wenecja, Stany Zjednoczone
Głosujcie w komentarzach! Możecie wybrać tylko jedną opcję.

Uwaga! Teraz to na co MSP czekało całe wieki...
Pamiętacie jak przedstawiałam wam królową MSP?
Tu, teraz pojawiła się NOWA!

Brawo! Kłaniajcie się przed królową! Nie żartuję. Ten tekst jest tak żałosny, że nie mogłam się powstrzymać od pokazania go wam! Leję. Czy wiedzieliście, że my wszyscy ją kochamy, wielbimy tylko o tym nie wiemy? Królowa, a może jasnowidz? A tak od kiedy królowa używa slangu i skrótów? "wgl" No ja nie mogę, jeszcze ona ma setny lvl! Szacunek.Spróbuję zaprosić ją do znajomych, i przeprowadzić z nią wywiad. W końcu kto by nie chciał poznać królowej?
Okej. Cała ta królowa jest wprost wspaniała! Do tego grozi użytkownikom, że jeśli nie będą jej pomagać to wywali ich z MSP. Co? 
Teraz trochę przyjemniejsza część. Przygotowałam dla was dwie gry. Pierwsza to wykreślanka. W której musicie podać która Moviestar jest waszym zdaniem najmniej ładna. 
Wszystkie kandydatki są śliczne! I wszystkie serdecznie pozdrawiam. Głosujcie w komentarzach na dole. Ale przed tym kolejna dość zabawna gra. Dużo osób na forum, robi gry rozrywkowe w których ktoś musi zastąpić wyraz z tematu filmu, jakimś wyrazem podanym przez autora zabawy. Np. mamy słowo Ziemniak. I zmieniamy jeden wyraz z tytułu filmu lub serialu. Np.
"Trudny ziemniak, Pamiętniki z Ziemniaka, Powodzenia Ziemniaku, Ziemniak poznaje świat, Dlaczego Ziemniak?," Bądźcie kreatywni! Można się przy tym uśmiać. A wyraz wybrany przeze mnie to:
Kotlet.
Powodzenia! 
To już konie posta. Paaa <3 
(żegnam się zdjęciem, mojego ukochanego Youtubera)
Alice in Wonderland!




22 komentarze:

  1. Przykro mi, ale król może być tylko jeden.
    JA NIM JESTEM!

    ~ Król Julian



    xDDD
    Dobra, już ogar.

    Hm... Nr.5

    Szybcy i Kotlet.
    Pierwszy kotlet.
    Kotlet życia.


    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotlet w krainie czarów xd
    #Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosuję na Wenecję, i mam propozycję na film! Może: Postaw na kotleta ?! Wiesz, w sensie postaw na milion xDD ~Pozdro, Vega ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy look też nie mój styl a ogółem oki pewno dużo osób się w im zakocha. Maja997733.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się kolor stroju chłopaka. Mi Francja kojarzy się z wielką elegancją, według mnie kolory dla mężczyzn to bardziej bordowy, beżowy, czarny, biały. Raczej takie ciemniejsze..
    O wszystkich szlachciankach, księżniczkach, królowych na forum nie wypowiadam się, bo to mnie troszkę przeraża. Po co tworzyć inne konta tylko żeby się ośmieszyć i popisywać?
    I jeszcze koniec posta: serdeczne dzięki za pokazanie mojej MS w wykreślance. Znając dobrych stylistów pewnie polecą znów hejty ^

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  6. Malanowski i kotlety XD
    Fajny post.
    'legginsowa/Żółw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiesznie ten chłop wyglada XDDD
    Stany Zjednoczone!!!!!!!
    Do wykrwslanki to nw 3 moze nie wiem XDD
    Klotletowe sprawy, Ukryty Kotlet, Rolnik szuka kotleta,Dlaczego Kotlet?, Kotlet Model, No Kotlecie(Naa sygnale), Kotlet (szpital) XD
    ~Nataczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Stany Zjednoczone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nr 2 to ja! :D dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są ładne nw.
    Trochę jak dla mnie 1 bo nie mój styl.
    Policjanci i kotlety XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego bloga msp-i-my-blogspot-.com ----- sorry za reklamę. Fajny post. Wybieram Wenecję. Ziemniak który odmienił moje życie xD
    snicerslady0 odpada 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Look i fajne, śmieszne. Ja wybieram Paryż. A najładniejszą dziewczyną dla mnie jest numer: 4. Na ogół fajny post.
    Selenne

    OdpowiedzUsuń
  13. Okay no to: "M jak kotlet" (M jak miłość) :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech odpadnie nr. 1
    😎

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem! xD
    Kotlet, który zmienił moje życie xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Paryż. MovieStar nr.3 i Szczury kotletowe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Paryż :-) niech odpadnie.. 2? Dlaczego kotlet? ( dlaczego ja) ukryty kotlet (ukryta prawda) trudne kotlety ( trudne sprawy) kuchenne kotlety ( kuchenne rewolucje) dzien ktory zmienil moj kotlet ( dzien ktry zmienil moje zycie) policjanci i kotlety (policjanci i policjantki) K jak kotlet (M jak milosc) barwy kotleta (barwy szczescia) na dobre i na kotlety ( na dobre i na zle) moj kotlet (moj biegun) spiacy kotlet (spiaca krolewna) xDDD I wiele wiele innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Paryż nr 1 kotlet vs mama dlaczego kotlet pozdrawiam anetka281 i agatka0742

    OdpowiedzUsuń
  19. "Kotlet w państwie", "Kotlet, który zmienił moje życie", "Kotlet na śniadanie", "Kotlet sam w domu"
    XD
    P.S. Głosuję na "5"

    OdpowiedzUsuń
  20. Okey, to tak: Na Kotletowej, Kevin sam w kotlecie, Kotlety sąsiadów (Sekrety sąsiadów) Kotlety z wakacji, Kotlet to ma szczęście! Ja to mam kotleta (i to i to to kotletowa wersja serialu Ja to mam szczęście) i głosuję na USA. I znam ten temat, ona jest dziwna co najmniej, i myśli, że wszyscy ją wielbią, i faktycznie ma OGROOO[....]OOOOMNY level, aż jej zazdroszczę #iksde, wu-wu-wu kropka żal kropka pe-el ukośnik stuknieta_dziewczyna_z_msp_uwaza_ze_jest_krolowa pytajnik myślnik cośtam cośtam jeszcze pare znaków kropka com.


    Link oczywiście wymyślony c:


    POZDRO.




    Pauli2k




    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)