Menu

czwartek, 5 marca 2015

Express feelings on paper.

Witajcie!
Dzisiaj odkryjecie coś, co również mnie interesuję. Oprócz czegoś o grze, chcę abyście dowiedzieli się czegoś o mnie.  "The virtual world is not everything" - Wirtualny świat to nie wszystko. Zarówno jak i Weronika, The Florence również interesuję się sztuką, rysowaniem. Od jakiegoś miesiąca Express feelings on paper - Wyrażam uczucia na kartce papieru. Czasem są lepsze, a czasem te gorsze dni. Artystką nie jestem, głównie szkicuję, a potem poprawiam to markerem. Nie jestem artystką, a czy wychodzi mi rysowanie to dzisiaj ocenicie wy. Postanowiłam zrobić post o rysunkach. Mam ich kilka na komputerze. Więc chyba je wam pokarzę. Tylko jeśli macie zamiar hejtować, to już lepiej opuście ten post. Zacznijmy. Postaram się pokazywać wam moje bazgroły chronologicznie.

Żabka z Cut the rope


Chyba nie jest źle. Rysunek przedstawia potworka, żabkę a z tyłu wisi ten cukiereczek. Gdzie nie gdzie można zauważyć lekkie ślady po ołówku.

Kotki w stylu Anime / Kawaii


















Nie lubię Anime, ale te zwierzaczki są prze urocze. Kocham je. Ja wybrałam właśnie kotki. Choć kotów również nie lubię.

Królik Bugs


















Co robią tu te kropki? Uważam ten rysunek za mój najlepszy. Moja siostra musiała dorysować te marchewki. Ehhh. Myślałam, że nie będę tego wstawiała i dlatego nie zwróciłam na nie szczególnej uwagi.

Angry Birds


















Z tym tu rysunkiem miałam problem. Szukałam w grafice natychmiast wszystkich trzech "ptaków". Jednak rysowałam je osobno. Podoba wam się?

Piłka do koszykówki


















W tym rysunku jest jakiś błąd, nie potrafię go doprowadzić do porządku. Jest do góry nogami. I ta porwana kartka! To był rysunek banalny, kółko i zwykłe kreski. To można nazwać rysunkiem?

I Love Draw


















Hello Kitty


















Nie skomentuje tego. P-O-R-A-Ż-K-A

Eyes ( Z posta TheFlorence )


















Dzięki temu wspaniałemu poradnikowi udało mi się narysować zgrabne, estetyczne oko. Dziękuje za ten poradnik! Czekam na poradnik o ustach :)

No i pozdrowienia!



















Wiem, że piszę jak kura pazurem.

To już tyle! Mam tylko ostatnie pytanie. Jaki post byście chcieli u mnie zobaczyć ?
a) Stardoll- Projekty w Desing b) 50 faktów o mnie c) Elegancja Francja d) Oceniamy biografie e) Loga f) Hot or Not
Czekam na propozycje!

~Alice in Wonderland

20 komentarzy:

  1. Super rysunki i tak... kotki mi się podobały najbardziej, no... ale jestem trochę fanką anime...ta....trochę....A jeśli chodzi o next posta to raczej Elegancja Francja :) Pozdrawiam Kaaarola

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy królik. Kocham Bugs'a, postać dzieciństwa. Pozostałe też są niczego sobie ;) Oraz dziękuję za pozdrowienia!

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rysunki ♥
    Ja bym tak pięknie w życiu nie narysowała :O
    Piękne!
    Gratuluję talentu ;)
    ~Naciaq MSP

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 FAKTOW O TOBIE!!!! PROOOOOSZEEEEE !!11!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;3 Pięknie rysujesz! Szczególnie mi się spodobali Królik Bugs i Angry Birds. Osobiście chciałabym B) 50 faktów o mnie.
    Pozdrawiam! /irute1

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz :) Ja bym chciała b)50 faktów o Tobie :*
    Świetny pościk!
    Gerda13olik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Dodaj talent! *o* Ślicznie rysujesz. (: W następnym poście chce fakty o Tobie. ;)
    ~ Wizzy/Avirll

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanny post. Napisz o ocenianiu bio.
    Pozdrawiam
    Selenn

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanny post. Napisz o ocenianiu bio.
    Pozdrawiam
    Selenn

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancja francja

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja francja

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancja francja

    OdpowiedzUsuń
  13. PokaŻę*...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie rysujesz.
    Ja chciałabym, żebyś napisała pisiont faktów o sobie. B)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na bloghttp://szalonemspimy.blogspot.com/?m=0
    link^
    zostaw koma przeproszeniem za spam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć ;) Pięknie rysujesz ^^ Najbardziej podobały mi się Cut the rope i kotki z Anime.
    A co do posta to chciałabym Oceniamy Biografie. Miałam się zgłosić, pamiętasz? To ja, yabi1

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW *-* Zrób nastepnego posta o ocenianiu bio, ok ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nie podobają Twoje rysunki. No sory, ale wole być szczera. Są wg mnie "mdłe".
    - Misia882234

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)