Menu

sobota, 14 marca 2015

Ewelina Lisowska - MovieStarPlanet

Cześć po raz kolejny!
W tym poście postanowiłam zrobić kontynuacje mojej serii "Odwzorowywanie postaci z bajek na MSP". Jednak to już nie są postacie z bajek, tylko gwiazdy, aktorki, piosenkarki...
Na ten post wybrałam... Ewelinę Lisowską.
A dlaczego? Przed chwilą leciała reklama Media Expert, no i tak jakoś mi się skojarzyło.
Zaczynamy odwzorowywać!

Na początek - Jak wygląda Ewelina Lisowska?
Oto ona:

Wzięłam takie zdjęcie, na którym będzie widać ją całą.
Teraz czas na wersję MovieStarPlanet!

Co mi wyszło?
Tak naprawdę to nie wiem czy mi się udał, czy nie. Napiszcie w komentarzach.
Mam tutaj kilka uwag. Na zdjęciu Ewelina ma dłuższą bluzkę. Wzięłam taką, bo nie mogłam znaleźć innej, która by pasowała. Spodnie - chyba wzięłam troszkę za ciemny kolor. Mają też dziury na kolanach, a na zdjęciu nie ma dziur. Wzięłam te spodnie, bo według mnie pasowały i są to moje ulubione spodnie. Włosy moim zdaniem pasują i buty chyba też. Co do naszyjnika to uważam, że krzyż jest trochę za duży, a kiedyś na MSP widziałam mniejszy. Niestety mniejszego w sklepie już nie ma, bo szukałam.
Do looka należy 5 rzeczy:
~Włosy (czarne)
~Buty (czarne)
~Spodnie (różowe)
~Naszyjnik krzyż (złoty/ciemny żółty)
~Kurtka (czarna i "jeansowa")
Całość kosztuje 2450 SC.

Co do looka to już tyle.
Swoje propozycje na posty i gwiazdy/postacie z bajek, które mam odwzorować możecie napisać w komentarzach.
Dziękuję za przeczytanie do końca!

Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Look ci wyszedł. Mi się podoba
    -Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdy? Weź Indilę *-*
    Mrrr... włączamy niskie cenyy!!!

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  3. No troszkę spodnie za ciemne ale i tak look fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Katy Perr możesz zrobić. A Ewelina Ci wyszła (xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katy Perr możesz zrobić. A Ewelina Ci wyszła (xd)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No nie koniecznie OSTATNIA xd

      Usuń
    2. No nie koniecznie OSTATNIA

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)