Menu

sobota, 21 marca 2015

Co sie stało?

Cześć!
Wiem, że pisałam, że odchodzę z bloga. Dluuuuugo nie pisałam w sumie. Ludzie nie wiedzieli podobno co się ze mną dzieje. Chciałabym wszystko wyjaśnić na spokojnie, ale wspólnie, razem.
Siedze sobie spokojnie i myślę, az tu nagle dostałam wiadomość na FB: 




Zaufałam jej i uwierzyłam. Jeśli jest tak naprawdę po prostu zrobiło mi się przykro. Prowadzę tego bloga za 3 miesiące juz 3 lata. Tyle wspomnień, wszystkiego. 
Uświadomiono mi co sie z tym blogiem stalo. Po prostu stał sie dosyc sławny jeśli chodzi o MSP. 
Wiecie jakie to dla mnie ciężkie?
Niektorzy czytają tego bloga od początku założenia go, ale zawsze, ZAWSZE potem ta gra staje sie nudna.... Dorastasz. Nie chciałam Was juz zanudzać, dlatego przysięgam na wszystko zrobiłam to dla Was, czyli zatrudniłam redaktorki zeby jeszcze tego bloga utrzymać. Ja juz nie miałam o czym pisac, MSP to kompletnie nie moja bajka. 
Jeśli zmieniłabym tematykę nawet nie wiem na jaką, to nawet byście tego nie czytali prawdę mówiąc. No bo co? Juz nie gram w MSP i nie chce o tym pisac? 
To tylko dlatego chciałam odejść.
Teraz juz sama nie wiem co robic. Nie mam fanów, bo w internecie ich nie mozna miec, chyba ze sie serio ktos za fana uwaza, to juz jego prywatna sprawa. Fandom jest tylko dla zabawy, chciałam tylko zobaczyć kto jest ze mną. 
Wspierało mnie duzo osob, za co dziekuje. 
Jeśli to prawda i zależy Wam tak jak mi pisano w tej wiadomosci, to mogliście napisac mi to od razu. Choćby na asku. Nie pozwolę na to, żebyście byli załamani, bo wiem, ze gwiazdą nie jestem, ale większość z Was duzo tutaj ze mną przeżyła. 
Pamiętajcie, ze wszystko sie kończy. Wy tez kiedys odejdziecie z tej gry. Po prostu tak to juz jest. Dorastamy. Z dnia na dzien jesteśmy starsi, trzeba to zrozumieć, a nie rozpaczać.
Chciałam nagrywać takie byle jakie filmiki, takie zwariowane tak jak te pierwsze odcinki Szalonej Zuzii. Wiem, ze na YT nie osiagnelabym żadnej kariery, ale dla zabawy mozna. 
Tylko nadal nie wiem jak z tym montowaniem. Koszmar. Uprzedzam tylko, ze filmiki nie byłyby takie "zwykle", bo lubie robic z siebie debila lekko mówiąc. 
Chciałabym żebyśmy wszyscy byli zadowoleni, to nie jest tak ze mam juz Was gdzies. Zawsze będziecie ważni.

Macie jakies pomysły?
Nie załamujcie sie, jeśli tak naprawdę bylo. Głowa do góry, to tylko gra :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat


10 komentarzy:

  1. Może prowadzić bloga o życiu? Nie wiem tylko czy inni by chcieli, ja tak. :/

    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat , pisz tego bloga o czym chcesz. <3 Ja zawsze z Tobą zostanę <3 <3 <3 ♥ Jak odejdziesz to się załame .. / Pati ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do JutuBa (YouTuba), to możesz po prostu nagrywać telefonem, zależy czy będziesz nagrywać w domu, czy na dworze, to nie ma różnicy. Dużo jest YT'erów z takimi początkami, w końcu wpadniesz w pomysł, pobierzesz Vegasa i nauczysz się obrabiać. Ja bym cię oglądała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mysle ze moglabys robic porady blogowe np jak zrobic tlo na cala strone ladny kursor sciagnanc bezpiecznie jakis program itd B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób co chcesz!
    NIKT ZA CIEBIE NIE UMRZE!!! :)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo myślę jak Pati. Ja też zostanę ♥
    ~Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, byłby blog o życiu. Nie zmuszaj się do pisana o MSP.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nat, pisz o tym, czym chcesz. Możesz pisać o MSP, ale też o TS4, o życiu. Przecież Ty założyłaś bloga. Na przykład dziewczyny mogą pisać o MSP a ty o czym chcesz :)
    Pozdrawiam! /irute1

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat, możesz pisać o czym kolwiek innym :) Wróć do nas♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)