Menu

sobota, 28 marca 2015

CHOROBA! + YT ZNOWU

Cześć!
Pisze w niemiłej atmosferze :(. Choroba mnie wzięła, a jutro miałam jechać do Wrocławia do Ikei!
Nie tracę jednak nadziei, bo mama twierdzi że pojedziemy i damy rade z choroba ;) weźmie sie zapas leków, haha.  Cóż, takie zycie.
Co do YouTube oczekujecie kiedy w koncu stworze swój własny kanał. Uwierzcie, ja rownież czekam na ten moment! Jednak do nagrywania na YT brakuje mi troche, a nawet "troche duzo" rzeczy!
Miedzy innymi mam problem dalej z nazwą, bo nie chciałabym miec cos typu "NatVlog", tylko swoją własna nazwę. Drugim problemem jest grafika. Potrzebuje kogos kto by zrobił mi ładne tło na kanał, takie oryginalne, profesjonalne. Bardzo mi zależy na dobrym wystroju tego kanału, bo nie lubie kręcić w tak zwanym "burdelu". Co do intra i outra chciałabym je zamówić od Ogórek PL, o którym dowiedziałam sie z komentarzy pod poprzednim postem. Nie wiem jednak jakiej wpłaty on oczekuje, nie wiem jak mam mu dac te "10 zł", nie mam karty kredytowej, a zależy mi na tym zeby to wykonał, bo podobają mi sie jego "prace". Nie wiem jednak nawet jak sie z nim skontaktować. 

Jeżeli nie ogarnę takich podstawowych spraw, nie oczekujcie na kanał z mojej strony :/
Chciałabym zeby wszystko było idealnie, bo najlepsze jest pierwsze wrażenie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx (Annabelie)
~Nat

16 komentarzy:

  1. Życzę. Zdrowia. , ja też Choraaa :(( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, dziekuje i wzajemnie :(
      Miejmy nadzieje ze jutro przejdzie!

      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  2. Chętnie zajmę się grafiką na Twój kanał. Podaj e-mail a ja Ci zrobię tło.
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Jeśli jestes w tym doświadczona, to jeśli masz czas mozesz spróbować cos zrobic :D pare osob wlasnie próbuje i wybiorę jak jakies mi sie mega spodoba, bo grafika na kanale jest dla mnie bardzo ważna! :)

      Mozesz wysłać na moj mail prywatny: natalia27344@wp.pl

      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
  3. Wracaj szybko do zdrowia!
    Tu znów ja. Przepraszam, że podałam błędne źródło kontaktu. Kontakt do niego przez Skype, tylko czy masz?
    Jego nick/nazwa: ogorek52pl

    Tam musiałabyś napisać, co chciałabyś, intro, outro czy coś.
    Jeśli ci odpisze, musiałabyś chyba napisać jak to ma wyglądać i jeśli nie wiesz, czy za to np. Intro ile zapłacić, poproś go o ocenienie, czy według jego to będzie mała, czy duża praca, czyli 5 czy 10 zł. Spytaj się też, jak zapłacić...
    Więcej informacji znajdziesz na jego kanale w zakładce "Informacje" :)
    A jeśli coś jeszcze chciałabś wiedzieć, napisz mi na e-mail:
    zielonka.nati@gmail.com

    Pa pa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wierze w ciebie że zwyciężysz z chrobą. Z niecierpliwością czekam na twój kanał
    ~pozderki olkga

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat ! Zdrówka ! dasz radę ! Jesteśmy z toba! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastlee?
    Nie wiem, trudne! ;/
    Może poszukaj czegoś w necie...

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mogłabym Ci pomóc :)
    ~Gosiek

    OdpowiedzUsuń
  8. A może... PorshioNat
    Lub PorshioNatVlog
    Albo xdd :
    #Por
    #Nat
    PorshiaVlog
    PorVLOG
    Hmm no nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyzdrowiej jak najszybcie ! A jeśi chodzi o nazwę to może coś w stylu SzalonaNat...
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SzalonaNat? Wyszłoby jakby ściągała od SzalonejZuzi ;p

      Usuń
  10. Matko nie mogę się doczekać ciebie na yt ^o^
    Ja umiem zająć się grafiką (tą co mam teraz to nie ja robiłam) ale nie wychodzi mi tak źle
    Hmmm... a nazwa może... Natt? Takie zwykłe, wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc!
      Super, że napisałaś. Widziałam Twoje teledyski i są naprawdę NIESAMOWITE. Zazdroszczę, ponieważ gdybym ja takie zdolności posiadała, z pewnością zrobiłabym sobie sama intro i tło na kanał.
      Naprawdę super :D
      Niestety nie jestem tak uzdolniona dlatego szukam jakis grafików i kogos do intra, bo dopóki tego nie załatwię to tak delikatnie mówiąc jestem w wielkiej dupie.

      Pozdrawiam
      ~Nat

      Usuń
    2. Dziękuję! Lubię jak ktoś docenia moją ciężką pracę :) Może mogłabym spróbować zrobić ci intro? A i przepraszam że tak późno odpisuję ale przez ostatni czas wchodziłam na krótko i wgl :/

      Usuń
  11. Ja się nie znam na tłach, ale fajny post :)
    Co prawda, o niczym, ale ja lubię posty o niczym :D
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)