Menu

wtorek, 3 marca 2015

Brak postów + fakty + look!

Hejka!
Z tej strony TheFlorence. Na sam początek chciałam Was naprawdę bardzo przeprosić, że przez chyba trzy lub cztery dni żaden post się ode mnie nie pojawił. Miałam masę lekcji, nauka do testów..Nie znalazłam czasu na bloga, przepraszam. Przejdę do głównej części posta. Dzisiaj chciałam wam napisać 20 faktów o mnie i pokazać mojego nowego looka :)
  1. Nazywam się Weronika i mieszkam w Krakowie.
  2. Chodzę do szóstej klasy i mam 12 lat.
  3. Urodziny obchodzę 17 października.
  4.  Mam psa i dwa chomiki.
  5.  Od 6 lat ćwiczę gimnastykę taneczno-akrobatyczną.
  6. Jak jestem sama w domu potrafię śpiewać straaasznie głośno.
  7.  Jestem fanką One Direction.
  8. Kocham sprzątać ( tak, dziwne c: )
  9. Chodzę na dodatkowe zajęcia śpiewu.
  10. Mam wielu przyjaciół.
  11. Raz byłam na koncercie 1D w Niemczech.
  12. Mam młodszego brata i starszą siostrę.
  13. Uczę się dobrze, ale nie najlepiej ( jaka skromność xd )
  14. Lubię rysować.
  15. Uwielbiam robić zdjęcia.
  16. W wolnych chwilach jeżdżę konno.
  17. Interesuję się projektowaniem ubrań.
  18. Najczęściej do szkoły chodzę w kucyki, czasami zdarzy się, że pójdę w warkoczu.
  19.  Oprócz MovieStarPlanet gram też w simsy.
  20.  Jak byłam mała miałam taki okres, że jadłam tylko ziemniaki i barszcz czerwony, ale nie trwało to długo xd
 Mam nadzieję, że trochę się o mnie dowiedzieliście. Teraz przyszła pora na look!
Od razu mówię, że nie wszystkim się może podobać :) Stworzyłam go bardzo dawno,ale postanowiłam, że Wam go pokażę.
 Więc look składa się z : włosów, korony, gorsetu ( czy jakoś tak ), spódnicy, bransoletki, trampek oraz tego czegoś błyszczącego na twarz.
Powiem szczerze, że ceny nie pamiętam.
 Użyłam zwykłego białego, różowy zaznaczyłam na palecie kolorów i kolor włosów również.
Jeżeli ktoś byłby chętny do kupienia tego looka to proszę :)
Mam nadzieję, że moje fakty choć trochę Was zaciekawiły. Na dzisiaj to tyle.
Do następnego posta, TheFlroence :)

7 komentarzy:

  1. Spokojnie, rozumiem i cieszę się, że jesteś tak sumienną osobą, iż na pierwszym miejscu stawiasz naukę. Cieszę się, że już wróciłaś, choć inne redaktorki świetnie się sprawowała.
    Look jest śliczny, zastanowię się nad zakupem *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Look jest cudowny<3
    Też kocham 1D Awwwww;3
    #Pjona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe fakty, tylko mam jedną uwagę. Twoje posty sa dosc krotke, za krotkie.... Jesli mozesz pisz dluzsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Znalazłam działającego HACKA do MSP :3 Chcecie ? Bo tu jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gram w Msp ale sledze wasz blog
    Tak wogulw pisze z fona💋

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEMU NIE ZABRAŁAŚ MNIE ZE SB NA KONCERT 1D? ;CCCC / XXFLORAWINXXX

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)