Menu

czwartek, 19 marca 2015

Bo mam ciemny kolor skóry?

Cześć.
Mamy dziś czwartek, a z tym przychodzi nowy konkurs dotyczący rasizmu. Ale zaraz, zaraz co to jest ten rasizm?

Rasizm- Jest to niechęć do osób o innej narodowości, kolorze skóry lub osób, które wyznają inne religie i ich dyskryminowanie i brak akcepacji ich odmienności. Rasizm to poprostu dyskryminacja. 
A więc, co ja myślę o rasizmie? Więc jest to jak najbardziej głupie i dziecinne. Jak można oceniać człowieka po wyglądzie, kolorze skóry czy wąskich oczach? Książki po okładce się nie ocenia. Absolutnie, protestuję! Nie jestem rasistką, szanuję wszystkich. I nie wyzywam ich, typu:
Ej, jesteś taki czarny. Węgiel jadłeś? Itp. Jak najbardziej NIE. " Jestem brzydka bo mam ciemny kolor skóry " "Jestem brzydka bo mam skośne oczy"
Nie mam pojęcia, co znaczy dla niektórych wygląd. Liczy się to co, mamy w środku. Nasza osobowość, sprawiedliwość. Czy gdyby bóg miał ciemniejszy kolor skóry, również byście się go wyrzekli? Trzeba kochać samego siebie i innych, takich jakimi się urodzili. Moderatorzy, bardzo trafnie się posłużyli. Absolutnie stop rasizmowi. 

W związku z tym, że jutro jest Między Narodowy Dzień Dyskryminacji Rasowej postanowiłam przygotować looki, które przybyły do MSP.

Dark Pretty Girl 
Śliczny! Te dredy <3 Prawdopodobnie, te buty to Roshe. Mi osobiście ten look kojarzy się z takim stylem Street Style.

I LOVE CHINA
Kocham go! Jest boski! I te granatowy z białym! Wielbię. 

Strong.
Malinowy róż. Lubię go. Jest bardzo dziewczęcy. Look niestety dla VIP. 
Black & White
Czyż nie uważacie, że czarny i biały są ze sobą wspaniali? Wyglądają bosko. Czy czarny i biały, powinny współpracować - oczywiście, 
T by było na tyle. Pamiętajcie STOP RASIZMOWI!
Alice in WONDERLAND. 






12 komentarzy:

  1. Też nie jestem rasistką ! Fajne looki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat podobają się murzynki (np.takie jak Osi) Myślę, że konkurs ma coś wspólnego z wczorajszym wydarzeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Murzynki" pisze się z dużej litery ;-;

      Usuń
    2. Z jakim wydatzeniem ? Tak, Osi jest śliczna <3

      Usuń
    3. Przepraszam, pisałam z komórki :)

      Usuń
  3. Szkoda mi najbardziej ludzi rasy czarnej, przecież to nie ich wina, że są czarni, lub w Afryce są biedni. A ludzie, którzy tego nie rozumią wyśmiewają się z nich:/



    Ps. Sorry za błędy jak gdzieś są, telefon..

    Ps2. Na przyszłość bóg> Bóg

    Ps3. To nie hejt.; )

    Ps3. Fajny post.: 3

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakiego boga chodzi?
    Ja wierzę tylko w jednego... i jest nim Bóg.
    OBRAZIŁAŚ BOGA!!! *-*

    #Rasizm #Zawsze #Spoko

    JESTEM RASISTĄ I... ? Zabijesz mnie? *-*

    ~1szymon102 (RACIZM)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co macie z tym spamem?! Wchodzę sb na róże blogi i cały czas komy typu "Super hacki - fejhhhhjjj" (Przykład, nie ma takiego hacka(?)) Przestańcie z tym spamem!!! Ludzie liczą na komentarze, a nie spam!!!

      PS. Fajny post! ;)

      Usuń
  6. Masz rację, STOP RASIZMOWI! Przecież to nie ich wina, że są czarni :/ Ja akceptuję białych, czarnych i po prostu wszystkich. Murzyni są fajni ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, rasizm to głupota.
    Poza tym, nie pisze się "bóg" tylko "Bóg".
    Jak mogłaś to imię, Święte Imię, napisać z małej litery! '.'
    -.-
    Pozdrawiam.
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)