Menu

piątek, 20 marca 2015

Będzie coś nowego + Zaćmienie Słońca

Cześć!
Na początku przepraszam za nie napisanie posta wczoraj. Jakoś nie miałam kiedy go napisać.
Ale przejdźmy do tematu posta!

Dziś logując się na MovieStarPlanet zauważyłam nową zmianę, bardziej jakąś zabawę czy coś.
Na słońcu jest napisane "Wkrótce!!"
Podgląd:
Jak widać po wyglądzie będzie to coś związanego z Wielkanocą. Na razie nie da się na to kliknąć.
Może to będzie coś podobnego jak na halloween?
W tej chwili jeszcze nic nie wiemy.

A drugim tematem posta jest Zaćmienie Słońca, które było dzisiaj.
W Polsce zaćmienie było częściowe, a całkowite będzie za 100 lat. Nie doczekamy się.
Najlepszy widok mieli mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego. Czyli ja xD

Relacje można obejrzeć tutaj: http://wiadomosci.onet.pl/nauka/zacmienie-slonca-2015-transmisja-online/988cd9.

W tym poście to już by było na tyle.
Dziękuje za przeczytanie do końca.

Pozdrawiam,
~Lyene

12 komentarzy:

  1. Ja tez mialam dbr widok, choc jestem ze slaska XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy mnie bolą od patrzenia na te Słońce.
    Ja pomorskie *-*
    Piękne to było! *-*
    I śmieszne :)

    ~1szymon102 (RACIZM)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomorskie xD-w szkole oglądaliśmy każdy dostał zdj z rentgenu i przez to paczatlismy

    OdpowiedzUsuń
  4. Całościowe będzie za 26 LAT
    czytać nie umiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty nie hejtuj. Za 26 lat nie będzie zaćmienia ;')

      Usuń
    2. Bedzie za 26 lat ale częściowe

      Usuń
  5. Z czymś się pomyliłaś. :) Obrączkowe (całkowite) zaćmienie słońca będzie w 2075 roku.
    Cybermoon.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tam nie znam na zaćmieniach xD

      Usuń
  6. *120 lat :') xd
    Ja slaskie, ale i tak bylo widac :'P

    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem z zachodniopomorskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sb pomieszałaś 2 tematy, bo napisałaś, że w słońcu to widać. :D
    A ja jestem ze śląskiego :)
    Piękne to było, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widziałam w szkole w myszadłach Zielony Banan:D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)