Menu

środa, 25 marca 2015

Avril Lavigne - Wersja MovieStarPlanet

Cześć!
Na początku chciałam przeprosić za brak postów wczoraj. Nic nie napisałam, ponieważ coś stało mi się z laptopem. No,ale mój tata go naprawił :3
Przejdźmy do tematu posta.

Post z odwzorowywaniem gwiazd. Na ten post wybrałam Avril Lavigne.
Nie słucham jej piosenek, ale ją lubię. A wy?

Oto ona:
Wydaje się być łatwe do odwzorowania. Zobaczymy czy mi się uda.
Co mi wyszło?
Proszę bardzo:
Hmm... Uważam, że mi się nawet udało. Na włosach w wersji MovieStarPlanet jest więcej koloru czerwonego. Sukienka nawet, nawet i buty dosyć pasują...
Całość kosztuje 7 Diamentów i 1075 SC - nie jest drogo.
W koszyku znajdują się rzeczy:
Wszystkie rzeczy mają zmieniony kolor.
Teraz dodam paletę kolorów:
Kolor czarny - sukienka (Lil' Birthday Princess) buty (City Stilletos)
Kolor biały - kropki na sukience (Lil' Birthday Princess)
Kolor "czerwony" - pasemka na włosach (Shinning Star)
Zapomniałam jeszcze zaznaczyć koloru włosów, czyli blond.

I jak się podoba look? Wyszedł?
Kogo mam odwzorować w kolejnym poście? - Propozycje napisz w komentarzu.
Chciałabym, żebyście nie pisali tylko ludzi. Piszcie też ulubione postacie z bajek z czasów dzieciństwa ;)
To już by było na tyle!

Pozdrawiam,
~Lyene





6 komentarzy:

  1. Proszę, zmieńcie temat bloga. Moim zdaniem słabo go oddtworzyłaś, bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mają zmienić temat bloga?
      ~Diana

      Usuń
    2. Ponieważ widać, że większość redaktorek piszę tu na sił, chociaż gra im się znudziła

      Usuń
  2. Śliczne! Mogłabyś odzorować Lanę? (Lana Del Rey) Byłabym wdzięczna! W razie czego pisz na priv. Nick :

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie! Najlepsze jak do tej pory. Owzdoruj Miley Cyrus XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)