Menu

poniedziałek, 2 marca 2015

Ariana Grande - MovieStarPlanet

Cześć!
Jak mówiłam wczoraj, dzisiaj będzie post z odwzorowywaniem postaci.
Tym razem nie będzie to postać z bajek. Będzie to Ariana Grande.
Myślę, że wiecie kto to jest. Piosenkarka, aktorka.

Ariana w rzeczywistym świecie:
Można ją też zobaczyć w takich wiśniowych włosach, ale ja wezmę tą.
A więc zaczynam robić look!

Prezentuje się tak:
Wybrałam bardziej galową wersję Ariany. Dałam czarną sukienkę, podobną jak ma ubraną wyżej.
Włosy myślę, że pasują do Ariany Grande.
Buty + kokarda są też dosyć niezłe.

Cały look kosztuje 2500 SC, nie jest drogo. Strój mi się podoba. Kupiłabym, ale mam za mało StarCoins.
W skład wchodzą cztery rzeczy:
Najdroższa jest tu sukienka.

Kolory stroju:
Kolorów nie będę tłumaczyć, bo myślę, że wiecie, które są które.
Co do looka to już wszystko. Myślę, że się wam spodobał.
Na koniec posta może wstawię moją ulubioną piosenkę Ariany:
Słuchałam kiedyś piosenek na YT i mi wpadła w ucho ;)
Piszcie swoje propozycje na kolejne looki!
3-majcie się !
Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. Bez urazy, ale moim zdaniem Look średnio ci wyszedł. Jednak trochę podobieństwa jest :) Myślę, że włosy nie pasują. Dzięki, że wybrałaś Ari, jestem jej wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupie jak uzbieram kase, Ari jest moją idolką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kocham Ari! ♥ Dzięki za look :DDDD Odbija mi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją kocham!Witaj w klubie! Odbija mi<3

      Usuń
  4. Zrobisz następny look Katy Perry :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne c: błagam zrób następnie Martine Stoessel ! prosze prosze prosze! ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie nawet wyszło ;) ale w sklepie są dokładnie takie same włosy jak ma Ariana :) mogłaś je wybrać ale to też jest nawet niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram ^ Tego u góry xD

    OdpowiedzUsuń
  8. może Selena Gomez lub... Ewelina Lisowska? na pewno wyjsą ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest podobniejsza fryzura Ari <333 PS: kocham Ari i ta piosenke! :* ~SoffieSoff12

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)