Menu

niedziela, 15 marca 2015

! ! ! Alicja ! ! ! - jej sława.

No cześć!
Dzisiaj chciałam trochę napisać o użytkowniku ! ! ! Alicja ! ! !. Jest pierwsza w Highscores i ma 63 poziom. Posiada Judge i Celeb. Zdobyła sławę, Sc, lvl przez swoje fantastyczne filmy :)





Filmy moim zdaniem są bardzo ciekawe, i co najważniejsze sama je wymyśla. Zdobywa dużo StarCoins, ponieważ filmy mają dużo części, a nie na przykład trzy. Najbardziej spodobał mi się "Koszmarni sąsiedzi". :)



Tak wygląda. W tej chwili Julia przestała grać i jej zajmuje się ktoś inny. Na MSP jest od lipca 2013 roku. Jej profil odwiedziło już 154514 osób. Dużo.
  Nie wiem o niej wiele. Jedyne to, co napisała w biografii.

"Witaj w mojej biografii!
Na imię mi Julia. Co jakiś czas przyjmuję do znajomych; nigdy nie patrzę na lvl,
vipa itd bo przecież sama kiedyś zaczynałam od zera.W związku z tym, że gra mi 
się zacina i dostaję dużo wiadomości, nie jestem w stanie każdemu odpisać
lecz się staram".
 
Z tego co się jeszcze dowiedziałam z jej osiągnięć miała już 774 dni członkostwa VIP. Interesujące jest również to, że ani razu nie użyła statusu "błyszczącego". Tego złotego. Zagrała tylko w jedną grę. Ma 14 projektów w Desing Studio. Dała tylko 2 specjalne pozdrowienia.
W swojej Księdze gości, z resztą tak jak każda sławna osoba ma wielki spam reklamujące swoje filmy i tp.

I wiele, wiele innych. Hah, jestem ciekawe co by było gdyby ktoś komuś pospamił tak w księdze. Wydaje mi się, że 3/4 zajmują reklamy. Szkoda, że osoby, które chcą na przykład pogratulować lvl, czy pozdrowić lub złożyć życzenia ( jak jest jakaś okazja ) nie są w ogóle widoczne. Czasami cieszę się, że ja tak szybko nie wbijam poziomów. Oh, co to by było :D
Podsumowując wszystko-Julia jest bardzo fajną i miłą osobą. Mimo to, że nigdy z nią nie pisałam. Na pewno warto się z nią zaprzyjaźnić.
W tym poście to wszystko. Mam nadzieję, że post Was zaciekawił. Dzisiaj napiszę jeszcze jedną lub nawet dwie notki! :)
Papa, TheFlorence :D

5 komentarzy:

  1. Cześć ! Super post. Czy poleciłabys mojego bloga msp-msp-msp-oliwia.blogapot.com ?
    Pozdrawiam
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post o fajnej osobie...
    Haha... przytopniała mi się moja
    rozmowa z Julą *-*

    ~1szymon102 (Poniedziałek o 21 koniec bana)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niebardzo lubię tę całą !!!Alicję!!! wolałam jakoś jak Ala była pierwsza w rankingu. Ale post bardzo fajny♥
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)