Menu

piątek, 6 marca 2015

50 Faktów O Mnie!

Hej!
Czekam, i czekam dzisiaj sobie cały dzień na komentarze... A tu są! Większość z was chciała się o mnie dowiedzieć więcej, więc o to i jestem! Fakty będę wymyślała na poczekaniu. Więc zapraszam na taki jakby blogowy TAG: 50 faktów o mnie. Jedna z czytelniczek napisała to tak fajnie "pisiot" faktów o mnie. Bardzo mnie to rozbawiło. Pozdrawiam autorkę komentarza, która rozweseliła mi dzień! Lecimy z faktami!
1. Na MSP gram aż trzy lata
2. Uwielbiam dostawać miłe komentarze
3. Interesuje się grafiką komputerową i fotografią
4. W przyszłości chcę mieć pracę związaną z modelingiem
5. W przyszłości chcę zostać dawcą szpiku, aby inne dzieci miały do tego pożytek
6. Również jak tylko skończę 18 lat chcę, oddawać regularnie krew
7. W przyszłości chcę mieć schronisko, żal mi chorych, bezdomnych piesków czy kotków
8.  Zrobiłabym nawet wszystko dla człowieka chorego, gdybym mogła mu pomóc
9. Jestem bardzo wrażliwa
10. Dzięki temu blogowi, zmieniłam się o 360 stopni na lepsze
11. Mam O-G-R-O-M-N-Y nos





















12. Bardzo boję się śmierci
13. Boję się żab (nie śmiać się) 
14. Mam zaledwie metr czterdzieści dwa
15. Mam dwie siostry i jednego brata
16. Mam umięśniony brzuch choć nigdy nie ćwiczę
17. Kocham Sabrine Carpenter, Kim Kardashian i Natalię Siwiec 
18. Do połowy trzeciej klasy nie umiałam mówić "RRRRRR"
19. Mam bardzo dziwny głos



















20. Mam Yorka który ma na imię Ziko
21. Moją ulubioną piosenką jest AronChupa - I'm an Albatraoz i Yeaj Yeaj Yeahs - Heads Will Roll
22. Gram w transformice 
23. Kocham Jasia z kanału Jdabrawsky
24. Subskrybuję na Yt Banshee, GlamPaulę, Bzdurnego kartona, Adriannę Skon, littlemooonster 96, 5 sposobów na..., Smav, Stuu, Berry Malinowską, Alex There, fry.risers, xdoominno
25. Mam zaledwie średnią 4.0 (na system oceniania w mojej szkole to bardzo dużo)
26. Lubię szary, biały, czarny, brzoskwiniowy, miętowy 
27. Pisząc to mam otwartego Facebooka
28. Od czwartej klasy nie organizuję urodzin, jest mi to zbędne
29. Urodziłam się 13 marca 2003 roku
30. Moim ulubionym programem jest "szkoła"
31. Mam piwne oczy
























32. Chciałabym mieć zielone oczy
33. Najważniejszą dla mnie rzeczą w życiu jest rodzina
34. Chciałabym umieć latać
35. Uwielbiam spać w autobusie na wycieczkach
36. Kiedyś byłam strasznie wredna
37. Chciałabym cofnąć się w czasie i naprawić bardzo dużo rzeczy
38. Stanowczo od słodyczy wolę owoce
39. Nigdy nawet nie marzyłam o pisaniu na tak świetnym blogu
40. Może wam to się wydawać głupie, ale kocham mojego psa tak samo jak rodzinę, i dla mnie jest jej częścią 
41. Gdy zmarł mój chomik płakałam 4 godziny nad jego klatką
42. Bardzo płakałam na pogrzebie mojego wuefisty (nie wiem jak to się pisze)
43. W przyszłości chcę być masażystką, foto-modelką lub charakteryzatorką. Może makijażystką ?
44. Jem bardzo dużo, ale nie wiem czemu nie mogę przytyć
45. Nie lubię siebie, bo moim zdaniem jestem za chuda
46. W wakacje przemalowałam włosy na ombre
47. Każdy pyta się mnie czemu, wyróżniam siebie tym cytatem " dostałam od życia gorzką czekoladę z napisem oby zawsze było Ci tak słodko"
48. Właśnie w telewizji leci Madagascae 3, chwilkę idę zobaczyć na jakim kanale... leci na TVN
49. Nie mam pojęcia czemu każdy podnieca się tą niby "zboczoną" liczbą 69 xd 
50. To tylko zwykła liczba! (face palm) #trololololololololol
Dziękuję za uwagę! Żegnam się!










21 komentarzy:

  1. Świetny post. Czytając go pomyślałam jedno- jesteś wspaniałym człowiekiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie umiem przytyć. Ten sam rocznik heh. 5 kl nie przelewamy... W zeszłym rok u szdolnym 5. 55 tera coś powyżej 5. KochaM ciemne oczy xd mam 27 kg xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też chodzę do 5 klasy, jestem z 2003 i w zeszłym roku też miałam 5.55. Dziwne :oo

      Usuń
  3. PJONA MORDOO!
    TEŻ JESTEM FIRANKĄ JAŚKA XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś pięeeeekna! Mam większy nos uwierz xD. Mam zielone paczadła zazdro ha! Nie no mi sie moje oczy nie podobajo @#@.Tez sie boje smierci, a zaby kiedys zbieralam do kartonu xd. Mamy tyle samo lat PJONA. Jestem od cb wyzsza o chwilka liczeee jeju 16 cm o.o Rosnij! Zebym ja miala takie problemy z zchududnieciemm.... Bie chciej przytyc to nie fajne wiem bo jestem ee ,,proporcjonala,, jak to mowi moja babcia xd. Ciekawe fakty! Ojć za dozo napisalam juz uciekam csiii,...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty jesteś słodka!Jak na Swój wiek jesteś dość niska, ale śliczna. Fajny post :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale jesteś niziutka. :))
    No, dwa lata róznicy, nw ile miałam wzrostu xd
    Ogółem mamy dużo wspólnego.
    Też kocham Jasia, i proszę popraw błąd w jego nazwisku, bo mnie to trochu razi. :))))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdro!
    Też oglądałam ,,Madagascar'' na TVN xD A co do urodzin to ja 7 marca...jeju! To jutro! Kolejne to wiem że kończysz sześć dni po mnie tak jak ja 12 latek :) Będę Ci ,,stolatować :o'' właśnie wymyśliłam to słowo. Ale się rozpisałam.....Ok.
    Ambrige
    Patrycja
    Jak kolwiek xD
    P.S. Sory że z anonima ale nie mogę sie zalogować na swoje konto :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdro!
    Też oglądałam ,,Madagascar'' na TVN xD A co do urodzin to ja 7 marca...jeju! To jutro! Kolejne to wiem że kończysz sześć dni po mnie tak jak ja 12 latek :) Będę Ci ,,stolatować :o'' właśnie wymyśliłam to słowo. Ale się rozpisałam.....Ok.
    Ambrige
    Patrycja
    Jak kolwiek xD
    P.S. Sory że z anonima ale nie mogę sie zalogować na swoje konto :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta liczba jest zboczona xd
    W seksie jest pozycja o nazwie 69 XD

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzydka jesteś
    To ty 💩

    OdpowiedzUsuń
  11. 2, 8, 9, 12,19, 26, 30, 33, 36, 37, 38, 44 - też tak mam ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy ze sobą dużo wspólnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,2,3,4,19,22,23,26,27,32 - mam zielone oczy ;p 34,37, 40,44,45, 46
    BLIŹNIACZKO <3 :d
    Zapraszam na mojego bloga
    Jessia-i-MSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 9 lat i wzrost 153 cm...
    **facepalm**

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow !!! spodobal mi sie twoj blog przypominasz mi moja BFF xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż się zdziwiłam, że na świecie jest ktoś taki podobny do mnie ^-^ Twoje posty są super xd Nie mogę uwierzyć, masz 12 lat a jesteś niższa ode mnie o.o Też jestem ph ;) I mam mam też włosy, ale zielone oczy.
    Mam pytanie, zrobisz logo? Nick: kornelia123lol

    ~Marta <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przejmuj się, ja jestem tylko tak ze 3-4 cm wyższa. A ja mam dziwne oczy: takie niebiesko-zielono-szare... dziwne xD Może wstawię swoje zdjęcie na profil? A jak moja szynszyla umarła, :',',',',','[....],',',',',',',',((( to płakałam cały dzień, ale tak stopniowo. Na
    początku to tak płakałam, iż myślałam, że się uduszę (xDD) a potem to już trochę mniej.... moja szynszylka umarła w Niedzielę Palmową w tym roku. (Tak, w TYM ROKU!) I w dodatku żyła bardzo krótko jak na szynszylę. A ja włosy mam bardzo ciemno brązowe, prawie czarne. A ja wcześniej też bardzo bałam się śmierci, ale teraz nie boję się już aż tak, ponieważ czytałam (hmm, jak by to ująć....?) wyznania osób, które już prawie umarły, ale jednak przeżyły.... (xD umarły, ale przeżyły?!?! XD Widzicie, cała szalona ja [poraz kolejny xD]) i one (te osoby) wyznają, że śmierć w ogóle nie boli i są oni potem szczęśliwi, bo w Niebie gdzie trafili jest naprawdę pięknie i poprostu są
    radośni. (Kom strasznie głupi, ale trudno. Nie mam pomysłu #cobytunapisać) xD

    No to pozdro c:


    #jeszcze
    #trochę
    #smutna

    #po
    #stracie
    #szynszyli


    Pauli2k









    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)