Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

Zniszcz ten dziennik + mała informacja.

Hej!
Dzisiejszego posta postanowiłam przeznaczyć pewną książkę..Tak, nazywa się "Zniszcz ten dziennik". Od pewnego czasu na YouTube pojawiło się bardzo dużo filmów z osobami jak niszczą te dzienniki. W środku są zadanie, które trzeba wykonać. Niektóre są bardziej wymagające, ale niektóre nie. Trochę informacji o dzienniku. Autorką jest Keri Smith . Pojawił się on w 2007 roku, ale swoją "sławę" uzyskał dopiero teraz.
Ogólnie bardzo mi się podoba. Sama go posiadam i w sumie zamiast go niszczyć upiększam go..
Jeżeli będziecie zainteresowani pod moimi postami będę dawała strony moich zniszczonych kartek. Swoje opinie piszecie w komentarzach lub u mnie w wiadomościach prywatnych. Dobra, przejdę do informacji. Po pierwsze jest mi strasznie przykro , że jedna z  redaktorek opuściła bloga. Chociaż była od niedawna wydawała się bardzo miła.
Ok, myślę, że nie zanudzałam bardzo. Dzisiaj napiszę jeszcze jednego lub dwa posty więc czekajcie
Pozdrawiam, TheFlorence.

5 komentarzy:

  1. Proszę dodawań zdjęcia.Opisuje też zadania,będzie ciekawie
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Beka pisala juz wczesniej wg od was nie od wczoraj... dalas emotki wiec popraw szybciutko i noe ttza publikowac koma to tylko tak dla uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę dodaj zdjęcia swego dziennika. Gdybyś opisywała jeszcze zadania. Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to nic wspólnego z MSP, trudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam o tym. Ale mimo to, kocham czytać Twoje posty ! <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)