Menu

środa, 11 lutego 2015

Zniszcz ten dziennik + look + pytania..

Cześć!
Tak jak wczoraj obiecała dzisiaj wstawię zdjęcia dziennika, ale to na końcu. Teraz zajmę się lookiem. 
( nie wiem jak to się pisze ). Nazywa się "Grey reality".

Przepraszam, że takie niewyraźne.
 Teraz skład looka.



Cały look kosztuje 2850 Sc. Wiem, że pewnie nie wszystkim on się spodoba, ale cóż.
Jeszcze kolorki.

 Teraz zauważyłam, że okienko zaznaczone przy kolorze czarnym jest krzywe. Ale to chyba nie przeszkadza c: Dobra, teraz powiem trochę o pytaniach i wstawiam zdjęcia mojego dziennika.
Chodzi mi o to, że w komentarzach lub u mnie na MSP w prywatnych możecie pisać pytania, a ja będę na nie w postach odpowiadać. Więc jeśli masz jakieś pytania do mnie to pisz śmiało!
Teraz ostatnia część mojego postu .. Tak! Mój dziennik! Postanowiłam, że w każdym poście będę dawała po trzy zdjęcia stron. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.


To tyle na tą chwilę. Potem jeszcze coś dodam. Przepraszam, że wczoraj pojawił się tylko jeden post, ale miałam dużo nauki i musiałam odrobić lekcje, których było dość sporo.



Pozdrawiam, TheFlorence.





16 komentarzy:

  1. Buty zamieniłabym na baleriny,ale cóż.Look całkiem,całkiem. ;p
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look i fajny dziennik ;) Mój jest baaardziej zniszczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz 1D ?Tak pytam bo w drugim zdjęciu dziennika jest ,,znaczek"1D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza!!! Look super. P. Czy masz jakieś zwierzę jeśli tak to jakie i jak ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz 1D?
    Tak pytam bo w drugim zdjęciu jest ,,znaczek"1D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie:
    Czy lubisz kisiel? Czy kisiel lubi ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Look jest okropny. Kolory ze soba nie wspolgraja a wlosy czy mi sie wydaje czy sa lekko siwe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look i zniszcz ten dziennik :) Ja niestety nie jestem taka artystyczna i wlewam same obrzydliwe substancje np. ketchup, ślina, takie gluty śmierdzące w opakowaniach xDD Po prostu nie umiem jakoś ładnie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy wiesz,ale SWAG oznacza W sekrecie jesteśmy gejami :3
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyn to raczej nie dotyczy xD

      Usuń
    2. To słowo ma akualnie dwa znaczenia. Tak, to prawda, SWAG oznacza sekretnie jesteśmy gejami. Ale w tych czasach, to słowa zyskało nowe znaczenie. SWAG, czyli lans:)
      ~Nataczek

      Usuń
  10. Hah niszcze dziennik z koleżanką wiec nawet nie patrzylam co ona tam pisze xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)