Menu

czwartek, 12 lutego 2015

Zmiana planów

Cześć!
Z tej strony Nat. Mam zle wieści. Potrzebuje, aby redaktorki pisały bodajże do marca (napisałabym posta w którym powracam w którymś tam dniu), ponieważ mam zepsutego laptopa. Muszę zawieźć go do serwisu, a nie wiem kiedy mama mi to zrobi. 
Wiec pozostaje mi tylko telefon.
Pojawia sie, ze mam zainfekowany system i każą mi go natychmiast wyłączyć przy czym laptop zaczyna sie trząść. 
Hah, co jeszcze złego mnie spotka przed lub w PIĄTEK 13??
Juz zaczyna sie swietnie po prostu. Także proszę, zeby redaktorki nie pisały jutro posta pożegnalnego, chyba ze chcą, to wezmę kogoś innego na ich miejsce.
Ide jeść obiad.
PS spisujecie sie rewelacyjnie, dziękuje za pomoc ❤️
I nie przejmujcie sie hejtami na swój temat, bo po prostu oni chcieli by byc na twoim miejscu, ale sie nie dostali na redaktora....
Cóż, takie zycie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

9 komentarzy:

  1. Przykro mi,ale i tak redaktorki ok. :)
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja mam jutto urodziny i jakos nigdy nie mam pecha :D Ale wspolczuje ci ze laptop ci sie zepsul,wiec wracaj szybciutko do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że laptop ci się popsuł ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda twojego laptopa :c DziEkuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję, ale jak narazie wszystkie redaktorki świetnie piszą posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ;c Ale Redaktorki także świetnie piszą! :)

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za info. Co do redaktorek... Są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech szkoda ze cały czas albo internet, teraz laptop... wracaj :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)