Menu

piątek, 6 lutego 2015

Zdobywanie SC i FAME oraz VIP - filmy

Hej!

 Bardzo Was przepraszam, że piszę posty popołudniu, ale tak tylko mam możliwość. Nie wiem dlaczego, ale druga redaktorka nie pisze więc muszę sama napisać ok. 3-4 postów dziennie. Aby znaleźć fajny i ciekawy temat muszę trochę poszperać, co też nie jest łatwe. Ba, mam dużo pomysłów na posty, ale nie każde się nadają. Więc proszę wyrozumiałość. Teraz zapraszam na posta!

Ostatnio w TOP możemy oglądać tzw. "Poradniki" jak zdobyć StarCoins, fame czy VIP. Jednak czy każdy film mówi coś innego? Albo to samo? Wystarczy zobaczyć ich kilka i już można przyznać, że niczym się nie różnią. Miałam zamiar pokazać Wam slajd screenów, jednak program w którym robiłam miał prawdopodobnie jakiegoś wirusa i jakbym ten slajd ściągnęła, miałabym wirusa. Więc jestem zmuszona pokazać normalne screeny:


Sposób na VIP...




Sposób na StarCoins...


Sposób na fame...




Jak widzicie, na filmach są sposoby, które prawie każdy zna. Nie warto ich ani oglądać, ani robić. Czasem jednak osoby, które zaczynają dopiero grę chętnie sięgają po tego typu poradniki. Jednak z nich nie za dużo się dowiemy. Inne filmy pomocne są na temat "Jak zdobyć męskie ubrania?" itp. ale te pokazują, że trzeba uprosić użytkowniczkę, co ma je i nic więcej. Te filmy w całości są do zarobienia fame i Starcoins.

 Post nie należy do najdłuższych, ale może Was wciągnął! Piszcie w komentarzach swoje propozycje na posty! Będą na pewno uwzględnione!

Pozdrawiam,
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

7 komentarzy:

  1. Aleksa, pościk jak zawsze ok, a może zrobisz tą serie o innych serwerach, którą już tu wcześniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo lubię te filmy, wkurzają mnie. Post był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój film też był w top.Nazywał się : Sposób na Vipa ! Ale z całkiem inną treścią niż wskazywał tytuł.Post ciekawy.
    -Monik656

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wiem ;// Mnie ostatnio denerwuje zaśmiecanie forum i 100000 takich samych zdjęć :( Teraz w zdjęciach widzimy tylko "lubisz? - daj lajka"

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy robią tak, że robią filmy, w których jest napisane to co wszyscy wiedzą, żeby mieć dużą oglądalność. No bo kto by nie chciał mieć dużo sc, prawda?
    ~PatQa
    ~ Peluga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzialem film w ktorym mowili jak z Charley Proxy kupic unikat...

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację,ale poradniki to źródło dużej ilości SC
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)