Menu

sobota, 28 lutego 2015

Zajmujemy się DesingStudio!

Na początku chciałbym powiedzieć, że nie wiadomo kiedy wróci Nat, ponieważ nie napisała którego marca się pojawi. Dlatego nie przejmujcie się. Nat, jeśli to czytasz daj znać czy mamy pisać już posty pożegnalne. Ja przygotowałam dla was post w którym pokażę wam, jak zrobić parę fajnych projektów.
1. Komplet American
























Spodnie to pestka. Ale nie każdy potrafi zrobić taką bluzkę.
1. Wchodzimy w DS
2. Wybieramy krój bluzki tej co powyżej
3. Zmieniamy kolor bluzki na biały
4. Wybieramy krój w paski i zmieniamy paski na czerwone, powiększamy
5. Klikamy na wybór naklejki
6. Przechodzimy w pierwszą kategorię z gitarą
7. Szukamy tej naklejki












8. Powiększamy i przesuwamy w lewy róg tak, aby nie było widać reszty, tylko same gwiazdki
9. Gotowe! 
2.  Komplet Astec
























1. Wybieramy krój bluzki co wyżej
2. Wybieramy wzór w asteckie wzory
3. Zmieniamy kolorki i powiększamy
4. Zapisujemy
5. Wybieramy edytor spodni
6. Bierzemy wzór w tzw. moro
7. Powiększamy do maksymalnej wielkości
8. Zmieniamy kolor
9. Gotowe!
3. Komplet Raspberry
























(Hejty na spodnie lecą)
1. Wybieramy krój bluzki tej co wyżej
2. Wybieramy wzór w paski
3. Przemieszczamy
4. Zmieniamy kolor
5. Wybieramy krój spodni tych co wyżej 
6. Wybieramy wzór w paski
7. Przesuwamy, tak aby różowy i biały kolor występowały na przemian
8. Kolorujemy
9. Gotowe!
4. Komplet Pantger (VIP)
























Cętki, najlepiej pasują do wyrazistych kolorów. Dlatego postawiłam na neonowy niebieski.
1. Wybieramy krój bluzki 
2. Wybieramy wzór w cętki
3. Zmieniamy kolor, powiększamy












4. Wybieramy spodnie
5. Wybieramy ponownie wzór w cętki
6. Zmieniamy kolor, powiększamy
7. Zapisujemy. Gotowe!
5. Komplet Soldier
























1. Wybieramy krój bluzki
2. Wybieramy wzór "moro"
3. Zmieniamy kolor, powiększamy
4. Wybieramy spodnie
5. Wybieramy wzór "moro"
6. Zmieniamy kolor, powiększamy
7. Gotowe!

To już wszystkie moje sposoby na moim zdaniem najładniejsze komplety w Desing Studio. Myślę, że wam też przypadły do gustu. W komentarzu napiszcie który waszym zdaniem jest najładniejszy. 
Mam jeszcze logo dla modnagwiazda123 masz świetnego bloga!
(zrobione w: Bandicam, pizap, Photoscape, sumopaint)

No i chciałabym jeszcze bardzo podziękować dziewczynom które zrobiły dla mnie przecudowne loga!
Logo jest śliczne. Zakochałam się w nim. Jesteś bardzo kreatywną osobą. Wykorzystałaś świetną czcionkę, oraz mój pseudonim. Bardzo Ci dziękuje! Mogę wiedzieć w jakim programie robisz loga? Jestem pod wrażeniem!
Dacie wiarę, że nie miała mnie w znajomych, a zrobiła tak świetne logo? Czcionka, tło, wycięcie, efekty! Super! Jestem pod wrażeniem! Dziękuje Ci bardzo kochana ;*
Wy również, możecie wysyłać loga dla mnie nie ważne czy według Was są ładne czy też nie! Oto mój e-mail/ gmail. 
Alice917naMSP@gmail.com
Ja się z wami żegnam. Dziękuje wam kochani, że jesteście <3 Kocham was całym serduszkiem ^^
~AliceinWonderland


5 komentarzy:

  1. Super stroje w Desing Studio. Nikt by się nie spodziewał, że tam można robić takie "cuda" hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo (to pierwsze) zrobiłam w sumopaint'cie i pizapie. Cieszę się, że ci się podoba :3 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłoby mi się nie spodobać takie cudeńka ;p

      Usuń
  3. Świetne stroje! Ja bym do amerykańskiego stroju dodała krótkie spodenki, a bluzeczkę też krótką, bo to mi się bardziej kojarzy z Ameryką. Ale tak też jest ładnie. :)) Najlepszy jest strój aztecki. No i ten amerykański. Może zrobię dla Ciebie logo?
    Pozdro.

    Pauli2k


    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)