Menu

środa, 11 lutego 2015

Zabawa w klinice piękna + Jak zarobić fame ? + wyślij do mnie pracę

Witam!
Nie prosiliście mnie oto ale mam dla was sposób jak zarabiać fame. I chciałabym wam powiedzieć, że jest mi smutno, że nie napisaliście żadnych wyzwań i pytań. (smuteczeg :c) No ale nie o tym! Pytania możecie nadal zadawać mi pod tamtym postem i pod tym postem. Mam nadzieję, że zrobię z tego post. Okej dzisiaj posiedziałam troszkę nad robieniem tabeli. Nie chciałam was przynudzać pisząc czarno na białym jak można sobie wbiajać lvl, więc przyszykowałam wam tabelkę w której podałam czynności dzięki którym możecie zyskać fame i ile jej dostaniecie za wykonanie tej czynności. Jeśli chcecie możecie też pisać czy chcecie taką samą tabelę tylko, że z zarabianiem starcoins. Oto ta tabelka.
Hah, mistrz painta. Powinnam dopisać do tabeli jeszcze, że za obejrzenie komuś jednego filmu dostajemy 200 fame. Czyli za obejrzenie 10 mamy fame, aż 2000! Wiedzieliście, że za VIP'A można zgarnąć 500 tysięcy fame? Myślę, że troszkę wam pomogłam robiąc tą tabelę. No i gdy zostanie mi parę tysięcy do następnego lvl właśnie wykonuję te czynności.  Ta część posta była strasznie krótka i teraz przejdźmy do kolejnej. 

--------------------------------------------------------------------------------
Stwierdziłam, że na wielu blogach o grze est dużo postów o twarzach na Moviestarplanet. A ja chciałam wam pokazać jak stworzyć MOIM ZDANIEM najładniejsze twarze dla dziewczyny w wersji VIP i NIE VIP. Zapraszam. 

WERSJA DLA NIE VIP
Macie krok po kroku przedstawione jak stworzyć taką twarz:
Jest bardzo ładna, naturalna. Może sobie na taką zmienię co wy na to? No. Bardzo mi się podobają te usta i jasna karnacja i te piękne niebieskie oczy. No nie wiem. To chyba najładniejsza twarz nie VIP. Moja mi się też podoba ale na jednym blogu zaczęli obrażać tą właśnie twarz. Nazywano ją niemiecką. Dlatego chcę zmienić moją ale nie wiem czy będzie mi pasowała. A teraz twarz dla VIP.
WERSJA DLA VIP
(obrabiane w pizapie)
Wybranie poszczególnych elementów daje nam twarz idealną.
Mi się osobiście bardzo podoba. Te usta są śliczne, a jeszcze ten kolor świetnie współgra z niebieskimi oczkami. Nie mam pojęcia czemu ale dolna powieka jest troszkę bordowa. Może kolejny błąd? Twarz jest za 1300 starcoins. Myślę, że mimo to jest świetna. Idealna do jasnych włosów. A teraz wymyśliłam takie  coś, że zrobię sobie twarz avatara. Tak, chodzi mi o tego niebieskiego.
Te usta wyglądają tak ochydnie. Chyba mi się udało! Ale to nie wszystko stworzyłam też twarz która moim zdaniem jest najgorszą porażką! 
Nie na widzę tych ust, tego nosa, tych cieni, tych brwi, tych oczu. Bez obrazy jeśli ktoś ma jakąś część z tego obrazka , nie chcę tu nikogo obrażać.  No i jeszcze coś. Weszłam do sklepu i zrobiłam twarz całkowicie na ślepo. Zamknęłam oczy. Tak mi wyszło: 
O jejku. Jest brzydko. Te oczy mnie przerażają. A wyglądają jakby były podbite. No nic. Ja wyzywam was abyście wysyłali mi twarze które zrobiliście na ślepo na ten email: Alice917naMSPgmail@gmail.com Potem wkleję je do tego posta na koniec. I wszyscy będą mogli je zobaczyć. Ale nie hejtować! Bardzo serdecznie zapraszam do wysyłania.  Więc to by było na tyle. Jeszcze jedna użytkowniczka poprosiła mnie o dodanie palety do walentynkowego looka więc oto i ona: 
To jest ten malinowy kolor. Dziękuje za uwagę! Jeszcze raz zapraszam do wysyłania prac na mój email. I jedna lub dwie najlepsze prace dostaną prezent z l.ż lub z szafy.  Tylko kolory niech będą przypadkowe! Paaa ;*










9 komentarzy:

  1. Za specjalne pozdrowienie od przyjaciela jest 3000 fame, a nie 500 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się twarz dla Vip :)
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie na widzę" O bożee XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. w Twoim poscie zauwazylam bledy stylistyczne i P
    ORTOGRAFICZNE....
    wedlug cb pisze sie "ochydnie" przez "ch"?
    .... (no comment) ...
    Nie bede moze sie czepiac, bo raczej sama geniuszem nie jestem, ale to RAZI.
    Oceniasz poprawnosc ortograficzna innych osob za "perfekcyjna", "bezbledna" itp...
    a sama dobrze nie umiesz :')

    Nie, i to NIE jest hejt.
    Po prostu mam do cb takie zastrzezenia/uwagi.

    Pozdrawiam!
    ~ Fajny blog, ale badz co badz, nie mam wlasnego konta na MovieStarPlanet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się twarz dla VIP ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam gdzie napisałaś specjalne pozdrowienie od kogoś to chyba nie 500 fame tylko 3.000 fame! :) Super post :)
    ~TheFlorence

    OdpowiedzUsuń
  7. *ohydnie
    co do posta to ok tylko po co dajesz te brzydkie twarze? :o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)