Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Wyniki!

Cześć!
Z tej strony Nat. Postanowiłam wybrać nie jedną, lecz jeszcze 3 osoby na stanowisko redaktora do czasu 13 lutego (piątek) i chciałabym, by w ten dzień pojawiły sie juz jakieś posty pożegnalne czy cos.
Mam nadzieje, ze Ci, których wybrałam okażą sie naprawdę aktywni i beda chcieli mi pomoc za wszelka cenę. Zacznijmy od pierwszej osoby, która wybrałam:
Zainteresowałam sie ta osoba, ponieważ dosc długo utrzymuje z nią "kontakt" na asku, stworzyła o mnie funclub (kolejny) i codziennie dajemy sobie like na odpowiedziach. Po prostu wiem, ze jest uczynna i nie polegnie zadaniu.
Druga osoba:
Alice917, zainteresowała mnie swoim zgłoszeniem. Naprawdę bardzo dopracowane, a tak sie rozpisała, ze nie mogłabym odmówić. Zaimponowała mi tym i mysle, ze moge jej ufać do czasu 13 lutego jak to z każdym redaktorem :)
Kolejna osoba:
Jest to TheFlorence. Zaimponowała mi zdolnością rysowania i postanowiła napisać cos innego niż wszyscy. Chciałabym, aby na blogu były jakieś wszelkie instrukcje o rysowaniu, wydaje mi sie to bardzo ciekawe, a zacznę od tego, ze sama ucze sie rysować np. Twarzy, włosów itp.
To chyba tyle jeśli chodzi o redaktorów tymczasowych. Dziękuje wszystkim, którzy sie zgłosili i życzę powodzenia.
Wczoraj miałam wielka aferę z czytelnikami bloga na asku. Nie wiem, czy to ma cos oznaczać, ale nie było to miłe WCALE, ponieważ niektorzy tylko powiedzieli, ze mysle o sobie pisząc i starając sie dla was pisac posty, kiedy nie mam na to kompletnie czasu. Tak przynajmniej to odebrałam.
Cóż, problemy XXI Wieku.
Do piątku (13 lutego)! Oby ten dzień nie był dla was pechowy!
Trzymajcie sie ❤️
PS oczywiście hejty lecą, bo ludzie mają ból dupy


Dobra, lecę. Miłego dnia ❤️
Szkoda czasu na zazdrośników :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat 

9 komentarzy:

  1. Ja 13 lutego mam urodziny xd


    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę przedwczesnych wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i zeby ten dzień w szczególności dla Ciebie nie był pechowy ❤️
      ~Nat

      Usuń
    2. Dziękuje kochana ;* Przepraszam ze ostatnio mało komentowałam ale mi się blogger popsuł :/

      Anakonda XDD

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za tą szanse <3 Szkoda, że tak Ci trują na tym asku :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wybranym osobom *.* A c odo aska, to nie mam słów na tych debili +.+

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie będzie pechowy.Cieszę się z wyboru redaktorek, mam nadzieje, że posty będą pisać takie interesujące jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat tu TheFlorence. Podałam zły e-mail. Prawidłowy to nika.nowak11@interia.pl Tamten jest nieaktywny, przepraszam.
    Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)