Menu

poniedziałek, 2 lutego 2015

Wyniki

Czesc!
Chciałabym przedstawić dzis wyniki komentowania na tym blogu. Zauważyłam, że pewna osoba komentuje dosc wielką ilosc postów i ma po prostu bardzo dużo postów skomentowanych na swojej liscie.
Może ta osoba już się domysla, że to ona, bo wie, że dużo komentuje, ale być może też i nie, dlatego może przejdzmy do wyników......
Komentatorką styczeń/luty zostaje......
Maika8!
Komentując posty możecie ją zobaczyć pod nazwą "Oliwka G"
Gratuluję!

Według mnie zasłużyłas sobie, także gratulacje.
Mam Cię w znajomych, więc łatwiej będzie mi zrobić z Tobą jakiegos gifa na bloga po boku ---->
Jutro po szkole zacznę już go robić, bo dzis mam dużo nauki, także odpuszczę sobie jednego posta.
Takie życie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

18 komentarzy:

  1. Ooo może zacznę komentować wszystkie posty :)
    ~ filmi vip

    Pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłem konto na msp &&Malinka&& i ma opis że ty Nat zajmujesz się tym kontem . Zapewne tej Malinki w ogóle nie znasz a ona to zrobiła dla szpanu

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłem konto na msp &&Malinka&& i ma opis że ty zajmujesz się tym kontem . Zapewne nie znasz tej osoby i a ona to zrobiła dla szpanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat znam i zajmuje sie tym kontem ;)
      ~Nat

      Usuń
  4. Dziękuję, bardzo mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ~~♥ Zacznę komentować :D Na MSP jestem [PokerFace]

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudia_17* Telefon mnie nienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ;) Gratuluje ci Oliwka G ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog jest ciekawy. Nie wiem dlaczego go czytam.

    1szymon102

    ZAPRASZAĆ DO ZNAY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkiej nauki życzę. : )

    ~ Sheya01

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)